Oh men tjena vad snygg klocka!Då var man CW ägare igen... Det tackar vi @kjesul för vilket case!!! Och safiren är mumma!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oh men tjena vad snygg klocka!Då var man CW ägare igen... Det tackar vi @kjesul för vilket case!!! Och safiren är mumma!
Har haft tre men det har jag aldrig reflekterat över .Klockan för dig om du gillar reflektioner
Favorit-logo och tavla.
Det här med 'automatisk' den ställer ju inte alls tiden automatiskt, som min radio-Casio gör, ju
@Andy7750 ping
Nja men scurfan är riktigt trevlig!Har denna aningen plastiga quartsen
Köp Scurfan jag har på annons så kan du få denna på köpet
Annars är denna till salu också för supermycket pengar! (Såklart jättebillig)
Tackar Du "tog" ju min gamlaOh men tjena vad snygg klocka!
Jo, det är den. Men annat som lockar.Nja men scurfan är riktigt trevlig!
Jag giller den ändå men lite AR hade inte skadatHar haft tre men det har jag aldrig reflekterat över .
Ja det är aldrig fel med AR. Är själv riktigt förtjust i den . Har ingen just nu men....Jag giller den ändå men lite AR hade inte skadat
Mja, jag köpte den av en lokförare i Stockholm, måste dock erkänna att jag måste kolla gamla meddelanden om nickKul se en Hamtun igen, kanske min gamla. En av få klockor jag kan känna var sjukt bra och undra varför man flippade
Tycker det funkar helt OK.Jag får halvt panik av kombinationen orange och rött.
Bättre? dessvärre "rann" bläcket ut lite så blev inte perfekt så blir det när man tar det man har hemma ist för att skaffa en tunnare penna för ändamåletJag får halvt panik av kombinationen orange och rött.
Bättre? dessvärre "rann" bläcket ut lite så blev inte perfekt så blir det när man tar det man har hemma ist för att skaffa en tunnare penna för ändamålet
Nä, skulle passa bättre med rosa, gör omBättre? dessvärre "rann" bläcket ut lite så blev inte perfekt så blir det när man tar det man har hemma ist för att skaffa en tunnare penna för ändamålet
UnderbarFavorit-logo och tavla.
Det här med 'automatisk' den ställer ju inte alls tiden automatiskt, som min radio-Casio gör, ju
@Andy7750 ping
Steeldive?
Fick hem denna rackaren idag, riktigt mysig!
Turtle? Färg?jaha, då hade man äntligen övertalat sej själv om att att köpa en Helson nu när dom har 15 % tom. idag...
Glad i hågen in på sajten... MEN! det finns ju ingenstans att mata in den jävla rabatt-koden!
Turtle? Färg?
Dumt svar kanske men har du hoppat genom alla steg?Kan nån hjälpa mej å kolla helson hemsida... är jag blind eller?
Verkar inte vara browsern heller då jag testat 2 olika + telefonen...
Dumt svar kanske men har du hoppat genom alla steg?
Kan nån hjälpa mej å kolla helson hemsida... är jag blind eller?
Verkar inte vara browsern heller då jag testat 2 olika + telefonen...
Ja, fram till betalningen.... nån sån där dum paypal-popup betallösning.... längre än så vågar jag mej ej, för där matar man in kortnummer under beloppet utan rabatt...
Blir så jävla less och sur... har redan skällt ut hela familjen för helt andra grejer
Ser det inte heller, brukar vara i inkorgen man lägger till det. Konstigt
Har också testat men ser det inte. Kikade på Armida och där var det supertydligt.Ja, fram till betalningen.... nån sån där dum paypal-popup betallösning.... längre än så vågar jag mej ej, för där matar man in kortnummer under beloppet utan rabatt...
Blir så jävla less och sur... har redan skällt ut hela familjen för helt andra grejer