Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
väldigt bekvämKikade runt lite på deras webbsida, flera snygga modeller!
Nyinköpt Lorier Neptune S1 i dag. Mycket bang for the buck tycker jag.
Denna är detDen från tradera? Eller vart kan jag sett den minns ej
Denna är det
Avslutad - Tissot Olympiska Spelen [Prisbumpad, nu 1400kr]
Tissot quartz OS klocka från år 2000. Har varit på service i februari 2019 då den fick ett nytt glas och ett nytt urverk. Tavla och visare i väldigt fint skick. 40mm diameter. 9mm hög och 45mm lugg till lugg. Klocka, låda och kvitto från service ingår. 2500kr, 2300kr, 2100kr, 1800, 1400kr...klocksnack.se
Du har ingen aning vad den gick förAh! Tror iof jag såg en på tradera i helgen med, cool klocka iaf
FintDagens klocka.
Tack .
Håller med dig i det mesta du säger. Dock inte reagerat på visarna, får ta en koll där!Jag har haft Smiths klockan och har bb36. Tycker som du att Smiths håller väldigt hög kvalitet, inte bara sett till priset. Den hade två saker jag störde mig på; länkens nitar som gjorde att mikrojusteringarna inte gick att nyttja fullt ut. Det andra var visarna, det är något med proportionerna mellan dem (skillnaden i tjocklek främst) samt tjockleken på visarnas "ram/stålet" som i förhållande till lumen känns off, speciellt på minutvisaren.
Bb36 är min mest använda klocka sen den köptes men jag gillade Smiths som med några små ändringar absolut hade haft en plats i min klocklåda.
Love that watch
Ute på vift med bläckfisken.
Du har ingen aning vad den gick för
Mycket klock för pengarna
Den gick nog för jätte jätte mycket. Det kan man ha med sig vid en ev lördagsbyten
...eller, så frågar du @Lindellc hur man kan piffa till den du har?Ett affordable nytillskott
Edit: Någon som har någon najs bezel liggandes kanske?
Upp på bundtråden!Dagens klocka.
Jag ska ju inte ta åt mig någon ära, var ju du som tipsade mig...eller, så frågar du @Lindellc hur man kan piffa till den du har?
Snyggt!Jag ska ju inte ta åt mig någon ära, var ju du som tipsade mig
Men att borsta bezeln själv var enkelt och gjorde stor skillnad tycker jag @KlockTotte . Blev betydligt tooligare
Tack
Ja, han är lite fumlig med det mesta faktiskt men nu var det inte det som var fråganTack
Ursäkta OT men hur smart är det att trycka på Bezeln samtidigt som man försöker lossa den? Inte så konstigt att den är svår att ta bort
Heads up. Helgen närmar sig och annons på GG:n kommer inom kort.Apropå köplust så har jag fått korn på annat och funderar därför på att släppa både min GG och Ginault. Don't be shy imorgon är det tisdag och då är dessa bra att ha
Tänker på Robert Gustavsson när han sprättar upp fingret eller hur det var. Trädgårdsgubben.Tack
Ursäkta OT men hur smart är det att trycka på Bezeln samtidigt som man försöker lossa den? Inte så konstigt att den är svår att ta bort
Svarttavlad PH500m på ingång. Boom ja tack!