Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förvisso. Diggar den orangea väldigt mycket. Det jag kan känna lite med denna är att den saknar kontraster. Här blir det mycket svart på vitt.Snyggt, men inte så orange...
Ja, tycker också den känns feg på något vis och hade förmodligen mått bättre av en färgklick nånstans. Tippar på att Certina vill nå bredare publik men njäää, tycker personligen den ser tråkig ut.Förvisso. Diggar den orangea väldigt mycket. Det jag kan känna lite med denna är att den saknar kontraster. Här blir det mycket svart på vitt.
Tänk Certina loggan i orange, sekundvisare i orange osv. Hade kickat igång looken en aning för mig. Saknas minst en färg.
Hade förmodligen sett bättre ut med påtvingat gulnade pumpkin index och visare men jag är generellt rätt allergisk mot sånt (vintage nörd i grunden).
Den där var riktigt snygg! Vad är det för mått på den?Trevlig fredag
It's a no for me. We don't support danish watches since the march over the Belts. Also, the design is a bit too restrained and missing that scandinavian design touch. And the date at 4:30 is not necessary with this design.To be or not to be??? That is the question
Den gillade jag i alla fall, vill inte ha extra färg på denna. Gör en annan modell för det, likt t ex Seikos SPB i massa olika färger är mitt tips till Certina.Svarttavlad PH500m på ingång. Boom ja tack!
Redigera bort summan och skriv att det tas i PMRensar brutalt i lådorna och fick ihop ett gäng som borde platsa i tråden. Hoppas ingen misstycker att jag lägger ut dom här innan tratten...
Maranez, Maranez, Fonderia Navale, Pontvs, San Martin och Detroit Mint.
Alla fullset och i skick från ny till mycket bra. En tusing +frakt styck förutom SM som jag vill ha två för att skiljas från.
Pm vid intresse.
Redigera bort summan och skriv att det tas i PM
Byten av intresse?
Länk killenLekt lite med ljustält. La ingen tid, vilket syns... Ska tänka mer på var jag placerar det nästa gång. Dagens ryss och 3 andra favoriter
Bra klocka! Bra skor!
Har helst länk, men efter att ha testat @SpaceAce band (2 av de på bilden) har jag omvärderat detta. De är sjukt bekvämaLänk killen
Själv har jag lärt mig gillar naton
Om ni har enkelfärgade nato i 20mm som ni vill avyttra så skicka pm vettja
Ja jag hade för mig att jag läste att du föredra länk. Men spaceace band kan omvända de flesta
Ett litet brev ramlande ner i brevlådan. Ett armband i titan till min Boldr Venture.
Mina första intryck är att det är en vettig uppgradering till Venture som normalt kommer med ett nato. $109 inkl frakt ( + tull och moms givetvis ) är inte en orimlig summa heller. Sitter skönt och var lätt att justera själv. Tycker klockan ser mer homogen ut nu.
GrymtBra klocka! Bra skor!
Jag har NMD_R1 Pharrel Williams varianten av dom där
wristshot!?
Köpte V1 Triple black med men dom känns mindre än V2.Bra klocka! Bra skor!
Jag har NMD_R1 Pharrel Williams varianten av dom där