Från The Urban Gentry. Det är programledaren Tristianos initialer.
Seiko's Future? - Why The SARB033 Is Their Last Best Watch Under $500 - YouTube
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Från The Urban Gentry. Det är programledaren Tristianos initialer.
Ahh ok. Tittar inte direkt på honom. Av någon anledning så tycker jag han är lite dryg.Från The Urban Gentry. Det är programledaren Tristianos initialer.
Seiko's Future? - Why The SARB033 Is Their Last Best Watch Under $500 - YouTube
Kan nog vara lite av en love/hate på honom. Jag gillar honom.Ahh ok. Tittar inte direkt på honom. Av någon anledning så tycker jag han är lite dryg.
ser riktigt bra ut. Är inne på hemsidan och kolla nu. Finns mycket trevligt. Hur länge fick du vänta?Äntligen kom bandet från Steveo.
Verkar galet hållbart, mjukt och vattentåligt.
Vi mejlade lite fram och tillbaka.ser riktigt bra ut. Är inne på hemsidan och kolla nu. Finns mycket trevligt. Hur länge fick du vänta?
Har ni sett denna:
Det är nära en fullpoängare i min mening, sett till pris och kvalite.
Någon som äger en tom?
Spännande! Den är säkert hur bra som helst för den pengen.Hoppade på idag, 275 USD är helt ok pris. Ser grym ut och nu kommer det till några färger, röd och förhoppningsvis en grön inom kort
Nej inga byten. Känner mej ägd av prylar...
Så även i Göteborg.Nu är inte detta flashback och off-topic beivras bestämt, men jag MÅSTE vädra:
Vad är grejen med att ALLA i Stockholm (hoppas att jag är rätt geografiskt nu, annars faller allt ) kallar sina fritidsställen för "landet"? Jag vet ingen annanstans i Sverige man har en sådan märklig generell benämning på fritidshus/sommarställe.
Jag har till och med hört någon förklara att "mitt land ligger" där och där.
Uppriktigt nyfiken, no hate!
Älska hyreslägenhet, det var livet det. Nu äger huset mig med all ångest som det ger.
Stämmer Det är en Diving 100atmos, legenden säger att klockan tillverkad av Blancpain i 30ex i mitten av 80talet åt en svensk dykklubb. Boetten är en FF96-boett som Squale gjort åt Blancpain och deras Fifty Fathoms, ser ut som en 1521 fast betydligt tjockare, samma mått i övrigt.Vad är det där gröna?
En Squale copage?
Stämmer Det är en Diving 100atmos, legenden säger att klockan tillverkad av Blancpain i 30ex i mitten av 80talet åt en svensk dykklubb. Boetten är en FF96-boett som Squale gjort åt Blancpain och deras Fifty Fathoms, ser ut som en 1521 fast betydligt tjockare, samma mått i övrigt.
Anledningen till att du tycker att han är lite dryg är kanske att han är lite dryg?Ahh ok. Tittar inte direkt på honom. Av någon anledning så tycker jag han är lite dryg.
Tänkte inte på det, så kan det ju vara .Anledningen till att du tycker att han är lite dryg är kanske att han är lite dryg?
I juni är det sagtNär var det maranez skulle få in Samui igen? Nån som minns?
Tack, liten nätt dykare på 38mm.Den där var riktigt snygg! Vad är det för mått på den?
TGV tycker väl alla klockor är den bästa klockan i världen Dessutom toksponsrad av Sneiko om nu någon bryr sig.SARB033. Utsedd av TGV till den mest prisvärda klockan någonsin!