Det behöver du inte göra för min del. Mångfald gillas.Don't worry. Jag kryper tillbaka in i Paneraiträsket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det behöver du inte göra för min del. Mångfald gillas.Don't worry. Jag kryper tillbaka in i Paneraiträsket.
5/7 på det skämtet.Förlåt att mitt skämt gick över huvudet på er.
Och jag vill bara notera i protokollet att jag verkligen inte är någon macho man. Jag råkar bara gilla stora klockor. Det kanske snarare säger att jag inte är så macho, eller hur? ;-)
Ja som nämnts så har jag en nu samt haft en tidigare. Dock Sharkmaster V. Personligen tycker jag att dom är riktigt bra utifrån pengen. Egentligen över lag. Tunga och gedigna. Dock upplever jag dem (Sharkmaster) snäppet för stora för just min handled. Så himla tjurigt då de är grymt snygga. Brukar göra om misstaget någon gång i halvåret så det brukar komma ut ett billigt test-alternativ dåFinns det någon som haft OceanX sharkmaster 1000 och kan ge en liten hint om kvalitet och om det bara är en dålig rip off av en Deepsea. Funderar på någon av nedan. Gillar stora klockor.
Sjukt ställe man besöker...
Plötsligt dök det upp en älg i trädgården...
(OT jag vet men hittade ingen "dagens vilda djur" tråd)
Wow! Har samma skal. Vad gjorde du med det??Provade på att patinera läder idag! Skalet är nytt för dagen, och Damasko bandet är nästan aldrig använt fantastiskt nöjd!
TackJa som nämnts så har jag en nu samt haft en tidigare. Dock Sharkmaster V. Personligen tycker jag att dom är riktigt bra utifrån pengen. Egentligen över lag. Tunga och gedigna. Dock upplever jag dem (Sharkmaster) snäppet för stora för just min handled. Så himla tjurigt då de är grymt snygga. Brukar göra om misstaget någon gång i halvåret så det brukar komma ut ett billigt test-alternativ då
Då svarar du "älgen sa han var klockintresserad och ville se klockan"Förresten, får ni också märkliga frågor från personer i er omgivning?
T.ex "varför håller du andra armen så konstigt när du tar bild av älgen?"
Nej, jag vet inte. Själv har jag sommarstuga men sommarhus verkar stå högre i kurs. Dock är jag osäker på var gränsen går.Nä, har de fler än 12 sängplatser som i vår lilla stuga? Måste man veta det för att bli en riktig Göteborgare så får du gärna upplysa mig
Upplyst GMT:
Ja, gör det. Eller Humorträsket som det också är känt förDon't worry. Jag kryper tillbaka in i Paneraiträsket.
Aaa men iblannd brukar det snurra runt såna där typer innanför tullarna...Så här vi det, vi som bor utanför "tullarna"....
Har en app där kamerazoomen tillsammans med klockan 12.00 ger exakt avstånd tilll objektet.Förresten, får ni också märkliga frågor från personer i er omgivning?
T.ex "varför håller du andra armen så konstigt när du tar bild av älgen?"
Tog 240 sandpapper och slipade allting förutom knapparna. Sen masserade jag in låderbalsam! Låt torka en stund är du inte nöjd.... Slipa och balsamera igenWow! Har samma skal. Vad gjorde du med det??
Otroligt snyggt. Tips på läderbalsam?Tog 240 sandpapper och slipade allting förutom knapparna. Sen masserade jag in låderbalsam! Låt torka en stund är du inte nöjd.... Slipa och balsamera igen
Köpte lundhags på xxl! Men tror inte det spelar någon roll. Köp något som är i din närhet Såg att biltema också har!Otroligt snyggt. Tips på läderbalsam?
De översta 2 finns på annons och har en given plats på byteslördagBILDTUNGT INLÄGG, SORRY...
Lekt lite till...
Notera att Samurai ser lite ledsen ut på nån av bilderna... Det är för att den vill flytta hemifrån. Scurfan vill oxå flytta, men ser mer konfunderad ut
Övriga trivs bra här och vill stanna