Jag med, jag med!Då är vi minst två, världens charmigaste rulle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag med, jag med!Då är vi minst två, världens charmigaste rulle
Gillar alla Wes Anderson-filmerna men den har något extra ihop med Grand BudapestDå är vi minst två, världens charmigaste rulle
Samma här, Grand Budapest är underskattad som tusan men måste nog få in The Darjeeling Limited däruppe ocksåGillar alla Wes Anderson-filmerna men den har något extra ihop med Grand Budapest
Plockade isär den, visade sig att det är visaren som kan röra sig 20 min. Och det är inte infästningen av visaren i canonpinjongen/ytterriringen utan inuti klockan. Orkar inte pilla mer just nu... Så kan det vara med kinerser. Får se den som en utbildningsklocka att pilla i småbitar och sätta ihop igen...Dagen. Denna går så illa, 10 min plus på ett dygn. Får nog göra nåt Men snygg är den svalbarden.
Fii fan, välförtjänt paus på terrassen efter att ha spenderat de senaste tre timmarna med att ha lärt dottern att cykla. Tre timmar intervallpass skojar man inte bort... Lätt värt det dock!
Något bra?Rysk serie på Netflix kräver ryss på armen såklart
Den är ok, blir förhoppningsvis lite mer fart i den... Better Than Us heter den på Netflix. Har för mig den hette något annat när den släpptes, men kan ha felNågot bra?
Korkat och träigt minst sagt Såg oväntat fräckt ut, håller materialet i längden också eller vad tror du?Dagens spån! Korkat men bekvämt.
Jag är inte helt missnöjd. Supermjukt, osvettigt och verkar avvisande. Har med flit blött ner och spillt diverse på det för att undersöka. Verkar tåligt! Återstår att se hur det åldras. Kan tänka mig att prova nåt annat i kork framöver!Korkat och träigt minst sagt Såg oväntat fräckt ut, håller materialet i längden också eller vad tror du?
Kul att du uppskattar den, kanoonfin...Nya favoriten...
Kan man inte få alla tavlorna med "quick-change"?Sålde min Adraga förut. Saknar den redan.
Vilken tur att batch nr 2 snart släpps för pre-order.
Svårt val dock. Blå, mint eller laxrosa.
Minttu, ei saa päittää!Sålde min Adraga förut. Saknar den redan.
Vad heter appen?
Vädret blev bättre framåt kvällningen!
Samma klocka och serie på som innan.
Ett byte avklarat också, känns inte lika tomt när man vet att ett paket med en mikro är på väg med posten
Minttu, får ej övertäckas!?Minttu, ei saa päittää!
MintSålde min Adraga förut. Saknar den redan.
Nej, ska ju drickas?! Kippis!Minttu, får ej övertäckas!?
Ja jag vet inteMinttu, får ej övertäckas!?
Har för mig att man inte kunde det, dom hade ett par färdiga varianter bara.Ja jag vet inte
Ångrade mig, kan du få mint med svarta batongvisarna borde det vara en vinnare, har för mig man kunde konfigurera själv i första batchen?
Den var mysig också, blir fint vilket som Samma mått, samma allt som den förra?Har för mig att man inte kunde det, dom hade ett par färdiga varianter bara.
Jag lutar nog åt laxrosa ändå
Ja, eller några subtila förbättringar enligt deras Instagram..Den var mysig också, blir fint vilket som Samma mått, samma allt som den förra?
WTForecast heter den. Man kan välja nivå på hur otrevlig den ärVad heter appen?