• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag ger upp🙈 Beställde precis en sån där ryssklocka med.
Vilket väder annars ikväll😊
PXL_20210509_171733932.jpg
...och jag har blivit med apachehelikopter, vilket lustigt sammanträffande 😁
 
Dag 13 på sjukhuset! Kör vidare på dykartemat!
Monstern har ett förjävla bekvämt armband faktiskt..


Å tiden hade jag glömt att ställa inför mitt kodac moment! 😅
Stenhård klocka! Ta hand om dig på IVA och jag håller tummarna för att du kommer hem snart :)

Men du. Man ser hela ditt personnummer och namn på bilden. Jag kanske är nojig men bättre säker än ID-kapad, som man säger :)
 
Stenhård klocka! Ta hand om dig på IVA och jag håller tummarna för att du kommer hem snart :)

Men du. Man ser hela ditt personnummer och namn på bilden. Jag kanske är nojig men bättre säker än ID-kapad, som man säger :)
Jo fan jag tycker första generation Monster är lite av en egen liga bland de olika modeller och generationer som funnits!
Ska vara någon limiterad specialare som kan hamna högre upp på önskelistan men då tappar de ofta mycket av de tooliga stuket som är hela grejen med klockan..
Tack för passningen! 🙏 Åtgärdat med mina grymma paintskillz! 😅
 
Ja, det är för att JAG är sugen på denna kvartsare på 36mm. Är det bara jag som älskar denna? 🤗😅
Kan vi lösa denna så kanske det blir passaround och hela den baletten!?


#Villhöver #helpabrotherout
 
  • Like
Reactions: HSK
Dag 13 på sjukhuset! Kör vidare på dykartemat!
Monstern har ett förjävla bekvämt armband faktiskt..


Å tiden hade jag glömt att ställa inför mitt kodac moment! 😅
20210510_102309.jpg
Fiii fan, krya på dig! 🌤️ Grym klocka med den bästa länken Seiko har tillverkat, kvalitet rakt igenom. 💪 Men vilken jäkla mindfuck när allt på tavlan är upp och ner och spegelvänt men SEIKO nästan ser ut som vanligt! o_O
 
Ja, det är för att JAG är sugen på denna kvartsare på 36mm. Är det bara jag som älskar denna? 🤗😅
Kan vi lösa denna så kanske det blir passaround och hela den baletten!?


#Villhöver #helpabrotherout
Jag är på (gärna vit!) 😊 Har sett den postas med jämna mellanrum och gillar designen men 40mm är på tok för stort så en 36a hade varit riktigt trevlig att testa.
 
Är det förresten någon som har hört om/när Traska commuter kommer att finnas i lager igen? Det finns ingen info på hemsidan och det var lite oklart om man får den typen av info genom deras infobrev.

Annars får jag väl trakassera @schnedsegler tills han går med på att sälja 😅
 
Dag 12 sen jag beställde min Yema från zackrissons som inte skickats... Inte fått svar på flera mail. Fick ett svar här att det skulle kollas upp imorgon (vilket var förra veckan) sen dess tyst. Tydligen är ägaren sjuk men jobbar det bara en person där?
Fan vad oklar situation, vad står det i orderbekräftelsen sett till leveranstid?
 
Tillbaka
Topp