Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spänn handen lite hårdare så "klockan" åtminstone sitter kvar på handleden Fina...knapparVar det någon som sa F-L-Ä-R-P?
Det kanske bara är jag men det känns som att det är dåligt med dressklockor som har månfas och är minst 59mm? Fick bli denna i brist på annat. Bild från igår men jag glömde bort att posta den då jag blev alldeles till mig av lycka när leksaksklockan™ @Von åkte på!
Visst är dom? Ändå lite kul att man gått all-in och designat profilen som en groda.Spänn handen lite hårdare så "klockan" åtminstone sitter kvar på handleden Fina...knappar
Fina bilder på en fin klocka! Nato och länk funkar som sagt bra då det döljer glappet men andra band? Not so much.Har förresten en passning till dig också @HSK . Du hade helt rätt angående gummi på Lorier, ser för jävligt ut visuellt (men komfortabelt). Tänkte testa nato också innan länken åker på igen, prova bör man annars osv osv
Ah! Har du gått kvällskurser i naturlig patinering hos självaste [Bobo]? Jäkligt cool mod!Fick lite tid över Snart helg
Riktigt trevligLite smekmånad osv men att den slår över sin viktklass finns det inga tvivel om...
Groda?...säger du det såVisst är dom? Ändå lite kul att man gått all-in och designat profilen som en groda.
#bandhornshållångtutepåspetsenhmmproblemHar förresten en passning till dig också @HSK . Du hade helt rätt angående gummi på Lorier, ser för jävligt ut visuellt (men komfortabelt). Tänkte testa nato också innan länken åker på igen, prova bör man annars osv osv
Riktigt snyggFår ta och återinträda i den här eminenta tråden. Efter att ha burit en 116900 konstant i ett halvår fastnade jag för Serica Commando (givetvis efter att någon annan tipsat om den här på KS). Blev en spontanköp. Måste säga att jag är väldigt nöjd med denna. Bra finish, bra specs och ytterst bekväm att bära. Har burit den konstant sedan den anlände förra veckan. Bra att bli påmind om att den här hobbyn inte alltid behöver kosta skjortan. Micromärkena fyller en fantastisk funktion genom att leverera intressant design och bra utformning till rimligt pris, med andra ord klockvärldens svar på badminton
Fan nu blev jag sugen på en liten knodd igen. Tack för den.
Är det förarbetet eller själva resultatet som lockar mest..?Fan nu blev jag sugen på en liten knodd igen. Tack för den.
Haha just i detta fallet var det bara en nostalgisk längtan efter bebis. Får försöka hitta någon att vara barnvakt åt. Slänger in det på byteslördag.Är det förarbetet eller själva resultatet som lockar mest..?
Det är något speciellt när barnen är små och verkligen behöver en till i princip alltHaha just i detta fallet var det bara en nostalgisk längtan efter bebis.
Äh, sitter som ett frimärke på grabben! Hälsa tillbaks att han har bra smak, plutten
Minst sagt, på tok för mycket hud och känns som bandet hänger i en jäkla sytråd.#bandhornshållångtutepåspetsenhmmproblem
Mogwai !Lekt lite, Sorry för bildbomb
Gärna någon brun upplyftande färg på natot tack .Minst sagt, på tok för mycket hud och känns som bandet hänger i en jäkla sytråd.
Drar som sagt på nato lite senare...bara för din skull kompis, någon speciell färg som önskas?