• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lite smekmånad osv men att den slår över sin viktklass finns det inga tvivel om...
IMG_20210512_094203.jpg
 
Var det någon som sa F-L-Ä-R-P? :woot:

20210511_104626.jpg


Det kanske bara är jag men det känns som att det är dåligt med dressklockor som har månfas och är minst 59mm? 🤔 Fick bli denna i brist på annat. Bild från igår men jag glömde bort att posta den då jag blev alldeles till mig av lycka när leksaksklockan™ @Von åkte på! 🙈
Spänn handen lite hårdare så "klockan" åtminstone sitter kvar på handleden 😂 Fina...knappar 👍🏼
 
Givetvis så finns en rejäl rabatt att hämta för mikrolovers 👍.

 
Följer Herr @Nilas exempel. Ingen rejäl rabatt dock, då det är billigare än Ullared som det är. Sänkt priset en aning idag.
Kom å köp, grym sommarbeater till mikropris!
 
Spänn handen lite hårdare så "klockan" åtminstone sitter kvar på handleden 😂 Fina...knappar 👍🏼
Visst är dom? :woot: Ändå lite kul att man gått all-in och designat profilen som en groda.🐸

20210512_111242.jpg


Har förresten en passning till dig också @HSK . Du hade helt rätt angående gummi på Lorier, ser för jävligt ut visuellt (men komfortabelt). Tänkte testa nato också innan länken åker på igen, prova bör man annars osv osv ✌🏼
zpGPY2S.jpg

538axhx.jpg

ZizhNHx.jpg

LbsyB1i.jpg

xMuyjEh.jpg
Fina bilder på en fin klocka! 😍 Nato och länk funkar som sagt bra då det döljer glappet men andra band? Not so much.
Fick lite tid över 🥴💩 Snart helg 🥳
IMG_20210512_104901.jpg
Ah! Har du gått kvällskurser i naturlig patinering hos självaste [Bobo]? :woot: Jäkligt cool mod!
 
Får ta och återinträda i den här eminenta tråden. Efter att ha burit en 116900 konstant i ett halvår fastnade jag för Serica Commando (givetvis efter att någon annan tipsat om den här på KS). Blev en spontanköp. Måste säga att jag är väldigt nöjd med denna. Bra finish, bra specs och ytterst bekväm att bära. Har burit den konstant sedan den anlände förra veckan. Bra att bli påmind om att den här hobbyn inte alltid behöver kosta skjortan. Micromärkena fyller en fantastisk funktion genom att leverera intressant design och bra utformning till rimligt pris, med andra ord klockvärldens svar på badminton :)


IMG_20210511_184548510_PORTRAIT.jpg
Riktigt snygg 🤩
 
Tillbaka
Topp