Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var inte en sån dickteaser! Öppna!!!Skulle komma paket på Fredag men kom idag
@SpaceAce band har lyft denna så många snäpp att den har klivit upp som den mest använda klockan jag har. Tidigare så låg den mest i lådan men det känns så jäkla rätt nu!
Håller helt med! Funderar på hur den skulle bli på grönt Isofrane. Körde orange på den förra sommaren och det är rätt coolt men det blir också rätt enformigt i längden.Sjukt skarp kombo! Professional kommer verkligen till sin rätt med kanvas och mörkgrön.
Underbar.. hur bärs den? Synd att även trycket på din var lite ojämn.Idag kom det ett paket med
Squale Galeazzi.
Bombar med bilder.
Hur är kvaliten på gummibandet? Har beställt om två stycken."Äsch, ett bränslefilter behövs inte för en liten provkörning".
Nu har jag gått och hämtat den, två kilometer uppförsbacke, med tre barn som umgänge. Det gick överraskande bra, men nu förtjänar man en glass i solen.
Jadu, det är väl helt okej! Dammagneter, men de jag fick hem har rysligt stabilt spänne. Har aldrig öppnat sig för mig, även om de designmässigt kanske är lite trista. Men funktionellt mycket bra! Mjuka och goa!Hur är kvaliten på gummibandet? Har beställt om två stycken.
Faan så bra! Är den vanliga 1521 boetten?Idag kom det ett paket med
Squale Galeazzi.
Bombar med bilder.
Kanske missat tidigare diskussion, men var är det ojämnt? Lume vid markering klockan 1?Underbar.. hur bärs den? Synd att även trycket på din var lite ojämn.
Text på och dykaren kan sakna lite färg iom dom är handstämplade.Kanske missat tidigare diskussion, men var är det ojämnt? Lume vid markering klockan 1?
Otroligt läcker!!Idag kom det ett paket med
Squale Galeazzi.
Bombar med bilder.
Tackar.Otroligt läcker!!
För billigt! Det är kanonklocka.Följer Herr @Nilas exempel. Ingen rejäl rabatt dock, då det är billigare än Ullared som det är. Sänkt priset en aning idag.
Kom å köp, grym sommarbeater till mikropris!
Avslutad - Båda sålda! *PB 12/5* Seiko Samurai SRPB49K1 *uppdaterad annons*
Seiko SRPB49K1 Samurai Klockan är i bra skick (bedömning 7-8/10) och håller tiden som den ska Fullset med länk samt det Crafter Blue-gummi som sitter på den nu Den är 44mm bred, men bärs i mitt tycke mindre tack vare kort L2L Säljs enbart då den får för lite handledstid Pris: 2200:- 2000:-...klocksnack.se
Ah, nu ser jag, men det var ju inte farligt. Nästan lite charmigt om det nu är handstämplat.Text på och dykaren kan sakna lite färg iom dom är handstämplade.
Är ju stämplat förhand så hade räknat med det.Underbar.. hur bärs den? Synd att även trycket på din var lite ojämn.
Ja precis och jag såg det inte själv innan jag zoomade in fotot.Är ju stämplat förhand så hade räknat med det.
Den bärs fint och inte topptung vilket jag trodde den kanske skulle vara.
Håller med, men den gör ingen nytta när den bara ligger oanvändFör billigt! Det är kanonklocka.