Attans, nu villhöver jag den vänsta också... Fick hem en såndär till höger idag Mycket trevlig tycker jagKliver in med två nyförvärv i ryggen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Attans, nu villhöver jag den vänsta också... Fick hem en såndär till höger idag Mycket trevlig tycker jagKliver in med två nyförvärv i ryggen
Är din på något vis polerad? Ser ut som om glasringen speglar och den är så himla ljus i materialet? Riktigt stadiga klockorAttans, nu villhöver jag den vänsta också... Fick hem en såndär till höger idag Mycket trevlig tycker jag
Ingen aning, men den blänker rätt friskt. Tog bara några snabba kort i dålig belysning (läs ingen belysning förutom den lilla ursäkt till dagsljus som orkar sig igenom de tjocka molnen) men den speglar hej vilt. Svårt att inte få reflektioner helt enkelt. Men, fortfarande trevlig klocka helt klart!Är din på något vis polerad? Ser ut som om glasringen speglar och den är så himla ljus i materialet? Riktigt stadiga klockor
Jag kan svara på den, japp autosol ftw.Är din på något vis polerad? Ser ut som om glasringen speglar och den är så himla ljus i materialet? Riktigt stadiga klockor
Bara låta den vara några veckor så mattas den av. Eller bada i saltvatten så går det superfortIngen aning, men den blänker rätt friskt. Tog bara några snabba kort i dålig belysning (läs ingen belysning förutom den lilla ursäkt till dagsljus som orkar sig igenom de tjocka molnen) men den speglar hej vilt. Svårt att inte få reflektioner helt enkelt. Men, fortfarande trevlig klocka helt klart!
Kan man matta till den på något sätt..? Patina går ju att tvinga fram, men jag vill ha den lite mindre blingig, typ
Två stadiga PJÄSER!Kliver in med två nyförvärv i ryggen
Får testa ett saltbad dåBara låta den vara några veckor så mattas den av. Eller bada i saltvatten så går det superfort
Får testa ett saltbad då
Hur länge klarar den att ligga i ett glas saltvatten..?
Kliver in med två nyförvärv i ryggen
Saknar fortfarande den där ibland. Sjukt fin klockaHur länge som helst om den är tät.
Min Obris Morgan har säkert över 6 månader i havsvatten
Fortfarande nära nyskick
Oh la la, boetten ser ut att gilla armen din! Tack för att du ville förbarma dig vännenÄntligen med i team Vonstok! Vilken jäkla fullträff @Von! Perfekt till det härliga vårvädret
Jäkla exklusif klubb det dära!Äntligen med i team Vonstok! Vilken jäkla fullträff @Von! Perfekt till det härliga vårvädret
Som en smäck!...sen ett snabbt besök på det lokala postkontoret för att hämta ut @Birchgrove 's finfina Borealis Adraga. Tack ska du ha
Ja va fan. Sjukt vad bra den sitter.Som en smäck!
Den är skitcool, influerad av den gamla pannan på mustiga 60 mm som egyptiska attackdykarna körde. Men 45 mm är helt klart ingen liten pjäs, bärs likt Vangaurd fast något högreVänstra är för jäkla härlig! Upplevs den väldigt stor? Tänker mot typ GG
Ja, det kom ju dessutom som en mycket trevlig överraskning. Och jag som i vanliga fall inte ens gillar nato, men det här var grymt! Mycket tack vare att du kortat flärpen tror jag Spännet (som även det är grymt trevligt, står det inox på, så är väl en härlig blandning.Oh la la, boetten ser ut att gilla armen din! Tack för att du ville förbarma dig vännen
Kul kuriosa, tror natot kostade mer än klockan (Squale)
Bandet är rejält slaktat och annat spänne. Fick det av Mr Flärpen i egen hög person även kallad @Nicke75 han kanske minns nypriset?Ja, det kom ju dessutom som en mycket trevlig överraskning. Och jag som i vanliga fall inte ens gillar nato, men det här var grymt! Mycket tack vare att du kortat flärpen tror jag Spännet (som även det är grymt trevligt, står det inox på, så är väl en härlig blandning.
Då kapade jag av material till ett värde av ca...400 bagis enligt snabb huvudräkningMinns ej jag fick det men det kostade minst 800 har jag för mig.
Kvitto??Då kapade jag av material till ett värde av ca...400 bagis enligt snabb huvudräkning
men vet @MaBr har koll.Då kapade jag av material till ett värde av ca...400 bagis enligt snabb huvudräkning