Brogin
Silver
Jag Hajar....Hörni! Trevlig långhelg ni som går på den. Jag gör det och det är inte jättejobbigt nu..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag Hajar....Hörni! Trevlig långhelg ni som går på den. Jag gör det och det är inte jättejobbigt nu..
www.watchwear.se För medlemsrabatt ange rabattkod "KS2021" så får ni 15 % rabatt på ett helt köp.Ja är egentligen originallädet till Zelos Swordish. Det är ju ännu konstigare matchning
Jag funderar själv på nått gummi i nån blå nyans. Testade Nato men det blev inte bra. Var hittar man bästa bekvämaste affordable gummi?
/ P
Läcker! Hur upplever du den?PostNord sköter sig.... Nu börjar det bli fullt i avdelningen för sommarklockor!
Navygrafen är ju svinball! Antar att du sett maxidialen som ligger på KoS...?Vart sugen på dessa sedan släpp trots sina mega index vilket jag inte gillar så är jag nyfiken ändå
Jag tycker det flyget riktigt högt!Dagens pokemonrunda bjuder på Zelos på läder. Tycker ni det flyger? Själv är jag lite skeptisk
Tack. Är det nått särskilt gummi som rekommenderas?www.watchwear.se För medlemsrabatt ange rabattkod "KS2021" så får ni 15 % rabatt på ett helt köp.
Färgen passar bra, men det där lilla glappet stör ögat en aningTack. Är det nått särskilt gummi som rekommenderas?
Tyckte själv den här plockade upp färgerna bra. Om man kisar lite så syns det inte att bandet är för smalt
Tack. Är det nått särskilt gummi som rekommenderas?
Tyckte själv den här plockade upp färgerna bra. Om man kisar lite så syns det inte att bandet är för smalt
Jag är gärna med på gruppköp igen. Kan säkert hitta ngt roligtWatchgecko kör 25 % under helgen med koden WGSTRAPS25...
Kanske ett gruppköp för att komma upp till 100 gbp och gratis frakt?
Räknas momsen bort på priset och sen läggs på vid import eller? Jag är i alla fall intresserad om ni ska beställa!Watchgecko kör 25 % under helgen med koden WGSTRAPS25...
Det är inkl. Moms. watchgecko är momsreg. i SE.Räknas momsen bort på priset och sen läggs på vid import eller? Jag är i alla fall intresserad om ni ska beställa!
Aha, smidigt! Då tillkommer det inte tullhanteringsavgifter heller då?Det är inkl. Moms. watchgecko är momsreg. i SE.
Aha, smidigt! Då tillkommer det inte tullhanteringsavgifter heller då?
Wow, vad häftigt och vackert! Du bara roar digBy fiesta och Motor cycle race djupt inne i djungel, ha en finfin dag traden...
Sa ar det, har aldrig varit pa motorcross tavling, men larde mig var man ej ska sta, for slippa lera burnouts over hela kroppenWow, vad häftigt och vackert! Du bara roar dig
Jag tycker den helt OK. Köp en och prova, funkar det inte så kräng av den isf....Läcker! Hur upplever du den?
Har funderat slå till på en bara för att komma åt en ny fin länk och bezel till min Seiko 1st gen Monster..
Har dock inte lyckats läsa mig till om delarna passar till originalet!
Antar att kronan tog i på 710an?Flyttade batman-bezeln till Komandierskien som det var tänkt från början. Där passade den perfekt och riskerar inte att ramla av. Blev riktigt snyggt och tavlan kom till liv
Jag är också på för gruppköp! Behöver ett BOR till en gammel skindiver, och ngt mjukare gummi till en Aqualand!Watchgecko kör 25 % under helgen med koden WGSTRAPS25...
Japp, det var alldeles för thight. Men det visste jag egentligen, hade bara förträngt det (Har lärt mig det av bla dig när ni diskuterat det tidigare)Antar att kronan tog i på 710an?