Suck, DS-3 kom först 1976, annat verk och ser heeelt annorlunda ut, skärpning!Dom ser ju för tusan likadana ut din petimeter där .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Suck, DS-3 kom först 1976, annat verk och ser heeelt annorlunda ut, skärpning!Dom ser ju för tusan likadana ut din petimeter där .
Inga restriktioner på avstånd eller folksamlingar? :OBy fiesta och Motor cycle race djupt inne i djungel, ha en finfin dag traden...
Vilken cool! Vad får du för kommentarer på den?Kilometerdykaren på favogummit... mkt skönare än original cuda iso.
Men visst har du en riktig såna däringa Ranepai också? Antar att alla band kan korsbefruktas?Nån funktion ska väl lådan ändå fylla?
Nu blir det att testa runt
Ja nu ser jag att dom är helt olika, dom har ju olika färg på tavlan. My wrong hereSuck, DS-3 kom först 1976, annat verk och ser heeelt annorlunda ut, skärpning!
Det är ju helt olika armband på dem!!Ja nu ser jag att dom är helt olika, dom har ju olika färg på tavlan. My wrong here
Fin kanon! Många trevliga detaljer.
Du får ursäkta eventuella kunskapsluckor, men det låter på er som att det där är en hyllning till en annan klocka. Vilken?
Certina DS-3 super ph1000m
DS-2 SuperPH1000 för att vara exakt, förlåt
Dom ser ju för tusan likadana ut din petimeter där .
Suck, DS-3 kom först 1976, annat verk och ser heeelt annorlunda ut, skärpning!
Ja det också ovanpå allt .Det är ju helt olika armband på dem!!
Yes, men klockan på bilden står utmärkt på egna ben. Den är influerad av en gaaaammal modell som var på kralliga 60 mm och givetvis i stål då Ja, banden kan man köra på valfri klocka med 24 mmMen visst har du en riktig såna däringa Ranepai också? Antar att alla band kan korsbefruktas?
@Von har inte rätt, han har bara en fantastisk tur. 50/50 chans där så ta en lott.... .Vi nöjer oss med att det är en homage till PH1000 tror jag.... Men @Von har exakt rätt (förstås )
Men certinan fanns inte i turkost dårå...
En av mina favoritmodeller Sån vill jag ha någon gångDen här rackaren jag fick tag på nyss måste ändå ses som ett fynd inom kategorin affordable. Klassiskt märke, solitt guld och en riktig tidsstämpel på 80-talslyx. Speciellt denna platta modell med integrerad länk som ger mig litet royal oak-vibbar. Hade i stort sett samma om inte högre listpris än Speedmaster Professional ny. Bra storlek också, 32,5 på bredden och 36 på längden. Allt inom en budgetram på 5000 kronor. Väl placerade pengar enligt mig
Kronorna då?Ja nu ser jag att dom är helt olika, dom har ju olika färg på tavlan. My wrong here
Vilken cool! Vad får du för kommentarer på den?
@Von har inte rätt, han har bara en fantastisk tur. 50/50 chans där så ta en lott.... .
Edit: ja det blir ju rätt ändå men det berodde på ren tur
Kronorna, pfttt en ren petitess, vem tittar på dom?Kronorna då?
Skämt åsido, DS-2 var först och är den som är mest känd pga Tektite-projekten men annars är det såklart ungefär samma klocka. DS-3 fick tyvärr lite dåligt rykte för det kom massa fula avarter på den i senare skede
Yema verkar svårsålt tror inte folk förstått.Svårsåld som få men vacker
Squale, du är ju nykär vet duHelt slut har hållit på den kl 9.
Men nu är nästan allt klart på säsongsplatsen,tar det sista i förtältet imorgon.
Nu packade jag upp några klockor jag tog med mig.
Vilken tror ni hamnade på handleden
Yea ikväll ska antennen svajaSquale, du är ju nykär vet du
Ska det blåsa ikväll?Yea ikväll ska antennen svaja
Kvitto? Eller bild?Yea ikväll ska antennen svaja
Ätit bruna bönor så risken finns.Ska det blåsa ikväll?
KVITTOKvitto? Eller bild?
Bild hade varit bättre men det får duga .
men JAG KAN HA FELBild hade varit bättre men det får duga .
Det verkar så, konstigt med tanke på vad man får för relativt små pengar.Yema verkar svårsålt tror inte folk förstått.
Kommer förmodligen bli ändring på det inom kort med tanke på att det numer är Marine Nationales officiella klockaDet verkar så, konstigt med tanke på vad man får för relativt små pengar.
Okey, jag kan ha fel, men det är helt olika kvitton för de två.Ja nu ser jag att dom är helt olika, dom har ju olika färg på tavlan. My wrong here