Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah, har ju också gått på den niten, fifan vad sur jag blevJapp, det var alldeles för thight. Men det visste jag egentligen, hade bara förträngt det (Har lärt mig det av bla dig när ni diskuterat det tidigare)
Jo man tackar, elastiskt gummisnoddsmaterial för gamla farbröderDet bandet satt sjukt bra på klockan
Är allt lite irriterande och mer då jag gått på det innan ocksåAh, har ju också gått på den niten, fifan vad sur jag blev
Jepp, man betalar bara det som står på hemsidan... och just nu - 25%
Jag är också gärna på!
Kör ni någon gruppkonversation?
Skönt med klockor som inte väger något
Zuludivers gummin är riktigt trevliga.Ja är egentligen originallädet till Zelos Swordish. Det är ju ännu konstigare matchning
Jag funderar själv på nått gummi i nån blå nyans. Testade Nato men det blev inte bra. Var hittar man bästa bekvämaste affordable gummi?
/ P
Fin kanon! Många trevliga detaljer.Kilometerdykaren på favogummit... mkt skönare än original cuda iso.
Certina DS-3 super ph1000mFin kanon! Många trevliga detaljer.
Du får ursäkta eventuella kunskapsluckor, men det låter på er som att det där är en hyllning till en annan klocka. Vilken?
Stendiggar den ruttna hajenHörni! Trevlig långhelg ni som går på den. Jag gör det och det är inte jättejobbigt nu..
DS-2 SuperPH1000 för att vara exakt, förlåtCertina DS-3 super ph1000m
Dom ser ju för tusan likadana ut din petimeter där .DS-2 SuperPH1000 för att vara exakt, förlåt