Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det enda minuset för mig är namnet och det gör tyvärr att jag inte köper. Annars bra specs och snygg modell. Hade troligen köpt en svart eller kanske blåNågon som äge en Formex essence 39? Har lite svårt att förstå att man inte sett fler här på forumet men jag har kanske missat något? Verkar onekligen vara ett fint paket. Enda minuset är väl namnet men jag skullle nog kunna stå ut med det.
Har du gått och blivit med svärdfisk? KulNytt datum, nytt band. Smidigt med quick release på titanlänken! Blev bra med gummit å 🗡
Tack kompis! Mycket trevlig bekantakap, hade inga större förväntningar så den överaskade. Bra fart i lumen är det också! Denna varianten är i titan. Ibland känns ju klockor lite fladdriga och billiga i titan men denna ger en gediget känsla på handleden. Har nästan inget att klaga på, skulle vara att datumrutan hade kunnat vara lite mer arbetad. Skönt att @Silverglantz har kört in den också slipper man noja över det.Har du gått och blivit med svärdfisk? Kul
Riktigt tjusig bild! Hur är spännet på den däringa?Svårsåld som få men vacker
Jag har varit sugen på att slå till. Är dock lite för dyr för att spontanköpa då man lär göra en stor förlust om man säljer. Släpper de dock carbon versionen i den mindre storleken så kommer jag ha svårt att motståNågon som äge en Formex essence 39? Har lite svårt att förstå att man inte sett fler här på forumet men jag har kanske missat något? Verkar onekligen vara ett fint paket. Enda minuset är väl namnet men jag skullle nog kunna stå ut med det.
Har hovrat över köpknappen ett gäng gånger, men aldrig slagit till. Har haft svårt att pinpointa varför men jag tror nog både du och @rambo_amadeus är inne på det som nånstans stör mig. Namnet/loggan även om det är en förbättring från den gamla samt andrahandsvärdet. Kanske att man söker upp en beggad om nåt år för specsen är grymma och jag gillar designen!Någon som äge en Formex essence 39? Har lite svårt att förstå att man inte sett fler här på forumet men jag har kanske missat något? Verkar onekligen vara ett fint paket. Enda minuset är väl namnet men jag skullle nog kunna stå ut med det.
Joda, men i denna by , djupt inne i djungen under fiesta tid, sket folk i det...Inga restriktioner på avstånd eller folksamlingar? :O
Vilken cool! Vad får du för kommentarer på den?
Men visst har du en riktig såna däringa Ranepai också? Antar att alla band kan korsbefruktas?
Hahaha, ja inkörd är den jäklarTack kompis! Mycket trevlig bekantakap, hade inga större förväntningar så den överaskade. Bra fart i lumen är det också! Denna varianten är i titan. Ibland känns ju klockor lite fladdriga och billiga i titan men denna ger en gediget känsla på handleden. Har nästan inget att klaga på, skulle vara att datumrutan hade kunnat vara lite mer arbetad. Skönt att @Silverglantz har kört in den också slipper man noja över det.
Men jäklar så stek!Gruppo Gamma Chrononaut
Ligger som ett strykjärn på armen
Gruppo Gamma Chrononaut
Ligger som ett strykjärn på armen
Shit my man! :O En äkta Gruppo Gamma x Daniel Wellington!! De ser man inte ofta.Men jäklar så stek!
Den där hade jag missat att den fanns
Nu villhöver man ju en sån oxå då... fan
Hittade givetvis en annan LE som jag tyckte var snyggast... lär ju bli lätt att få tag påShit my man! :O En äkta Gruppo Gamma x Daniel Wellington!! De ser man inte ofta.
Vilken?Hittade givetvis en annan LE som jag tyckte var snyggast... lär ju bli lätt att få tag på
Hittade givetvis en annan LE som jag tyckte var snyggast... lär ju bli lätt att få tag på
Rätt säker på att det låg en sån ute nyligen i GG-gruppen på Facebook. Ska kika om jag hittar den.
Äger ingen ännu. Väldigt, väldigt fina klockor med kul lösningar. Kan absolut tänka mig en Essence.Någon som äge en Formex essence 39? Har lite svårt att förstå att man inte sett fler här på forumet men jag har kanske missat något? Verkar onekligen vara ett fint paket. Enda minuset är väl namnet men jag skullle nog kunna stå ut med det.
Hade jag haft slantarna idag så lätt!
Kan va medWatchgecko kör 25 % under helgen med koden WGSTRAPS25...
Kanske ett gruppköp för att komma upp till 100 gbp och gratis frakt?
Fasen vad tråkigt med så taskig timing. Men ingenting är omöjligt som min kompis Gunde brukar säga och är man bara lite lösningsorienterad så brukar det mesta kunna ordna upp sig.Hade jag haft slantarna idag så lätt!
Tyvärr har jag ju inte det