Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett under den inte vandrat vidare. Bättre racingkrono för under 3k hittar man inte.Byteslördag!
Swish eller bytes, kommer på BoR och original racingläder.
PM vid intresse .
Lite inspirations bilder
Barton är modell Long, beställt med svart spänne vilket är ovanligtByteslördag!
Idag blir det bara några 20mm band och jag söker 22mm gummi, gärna Barton eller flatvent men ös på med förslag i PM.
Även på jakt efter en Seiko putsduk och en ny länkförkortningsgrunka då min gamla pajjade
En najs mejsel hade jag gillat annars, 0.8, 1.0 elr 1.2 typ
Min flickvän blev kär i Cartiern, vet du vad är för refnr?
Väldigt trevlig Alpinist. Är det den grå eller blågrå? Vad heter dem, Mountain Sunset och sen den där europeiska utgåvan?Råkade bli owg med alpinisten. La fram två alternativ till imorgon iaf. Får se om man blir lockad...
Jag har missat bakgrunden, är det en födelsedagspresent på någon speciell dag, sweet sixten eller tjusiga tjugoett? Eller något annat. Måste såklart inte vara något. Väldigt fin i vilket fall – grattis till henne!
TackJag har missat bakgrunden, är det en födelsedagspresent på någon speciell dag, sweet sixten eller tjusiga tjugoett? Eller något annat. Måste såklart inte vara något. Väldigt fin i vilket fall – grattis till henne!
Jajamänsan: 2698 eller W25064Z5Min flickvän blev kär i Cartiern, vet du vad är för refnr?
Tack kompisUj va fint Ser riktigt bra ut, fantastisk present Älskar kombon också... Cartier, Daniel Wellington och Timex Passar bra med brorsan också med sin Rolle.
Byteslördag!
Byter helst uppåt med max 10k mellanskillnad..
Annons på bägge ligger ute så lägger bra in foto här..
Kan absolut tänka mig andra byten i samma eller lägre prisklass och i sådana fall är en Explorer/sub likande klocka i 39-40mm det som står högst upp på listan tillsammans med dykare 40-44mm!
Skx779
Skx007
Kanske kanske kan tänka mig byta bort min Hydroconquest 41mm quartz om det dyker upp något skoj byte!
Mvh Karl-Magnus
Tyvärr har jag lite svårt för boetten på Zodiac...Longines mot Zodiac?
Tyvärr har jag lite svårt för boetten på Zodiac...
Jag ville ha länken så det blev den kontroversiella icke-limiterade varianten av gråblå som heter spb197j1. Den var billigare med.Väldigt trevlig Alpinist. Är det den grå eller blågrå? Vad heter dem, Mountain Sunset och sen den där europeiska utgåvan?
Tack! Tycker den är riktigt snygg också. Varför är den kontroversiell?Jag ville ha länken så det blev den kontroversiella icke-limiterade varianten av gråblå som heter spb197j1. Den var billigare med.
Den gråa spb201j1 ser grym ut. Jag hade nog velat ha alla alpinister utom den gröna
Ps. Mountain glacier heter den gråblå.
Seiko sålde först limiterade mountain glacier spb199j1 på läder men efter det så släppte de samma klocka på länk som spb197j1 utan att vara limiterad. En del som köpte den limiterade blev skitsura och det kan man ju förstå.Tack! Tycker den är riktigt snygg också. Varför är den kontroversiell?