• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Pepsi-fredag!
ywMOhUi.jpg
 
Äntligen paketöppning! Steeldive brons.
Tog ca 30 dagar från beställning till leverans. Jäkligt nöjd, skön tyngd. Jag gillar dock stora klockor. Gillar inte det medföljande gummit men har beställt ett svart mesh som kommer vilken dag som helst samt ett gummi från Tyskland som finns i byrålådan så på med det ikväll😀. På denna varianten så lossnar inte kronskyddet vilket känns bra. Så nöjd att jag beställt den vanliga i stål, ny modell V3 där kronskyddet inte heller lossnar. Kommer med Fedex nästa vecka😀. Nu till bilderna. Svår att fota då den ser mycket mer röd ut än i verkligheten.

02D3261E-EF8A-4821-8659-3E0BC2CD2BD1.jpeg
453F91C5-864C-403D-AAD5-67BA8C2A720B.jpeg
CF5AFC45-381D-42C7-9A65-E21702FBF5A7.jpeg
BFB60982-BD70-48C8-B9FB-D6E5DDA72190.jpeg

8ADED1EF-74AC-4E4A-B051-8A0B5501FB93.jpeg
 
Senast ändrad:
Säsongar men brukar skruva upp o ner benen så jag har rätt till en varje gång 🤭
Är numera husvsgnslös men har gjort 20 år i den svängen så jag vet hur en grillad karreskiva smakar till en kall burköl... Vi pratar ibland om husbil men tänker nog pröva hotell när omvärlden blir lite mer normal bara.
Gillar att du kör premium på handleden och affordable i burken!
 
Watchgecko har ju inte bonetto 281 längre... men det finns en del om man kollar på bukten.
Samtliga har ju dock problemet med bara en keeper..

Men kollar man på bonettos hemsida verkar det ha 2 keepers nu mera, uppdaterade version kanske:

Behövde man köpa 1000 st för att få handla direkt av bonetto?
Nej jag surar oxå över att det inte finns att få tag på förutom på eBay.

Har för mig att ordervärdet skulle överstiga 3000 Euro och att det inte fick vara olika band/färger i samma beställning.

Meeeen är eventuellt på om vi beställer cremevita 281. 🤣

Såg 281 från typ Portugal eller var det var på bukten. Var det bara en keeper oxå? Lång leverans men kanske värt.
 
Nej jag surar oxå över att det inte finns att få tag på förutom på eBay.

Har för mig att ordervärdet skulle överstiga 3000 Euro och att det inte fick vara olika band/färger i samma beställning.

Meeeen är eventuellt på om vi beställer cremevita 281. 🤣

Såg 281 från typ Portugal eller var det var på bukten. Var det bara en keeper oxå? Lång leverans men kanske värt.
3000 Euro 🤔
Vem köper klockarmband för den summan ?
 
Nej jag surar oxå över att det inte finns att få tag på förutom på eBay.

Har för mig att ordervärdet skulle överstiga 3000 Euro och att det inte fick vara olika band/färger i samma beställning.

Meeeen är eventuellt på om vi beställer cremevita 281. 🤣

Såg 281 från typ Portugal eller var det var på bukten. Var det bara en keeper oxå? Lång leverans men kanske värt.

Jag vill ha svart... Men då gör vi bara två beställningar 😎

3000 Euro 🤔
Vem köper klockarmband för den summan ?

Alla som tar sin hobby på allvar 😅
 
Tillbaka
Topp