Pepsi-fredag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
San Martin och jag ska ta hunden till veterinären och sen lockar jobbet...
Rekommenderas starkt! Riktigt trevlig kvalitetskänsla!ser riktigt bra ut den där! Måste nog testas någon gång själv
Det är den värd, sjukt fin denna där!Blir en dubbelpost, har ju inte så mycket annat att dela med mig av
Tack tack Gillar den också... men vill fortfarande testa en SumoDet är den värd, sjukt fin denna där!
Stilig den där Sjömästaren!Skål kamrater!!
Säsongar men brukar skruva upp o ner benen så jag har rätt till en varje gångStilig den där Sjömästaren!
Stödbensöl ser jag. Det gillar vi!
Affordable deluxe idag a 100kr...
Och nu är min SM nauti i kina så hoppas den kommer tillbaka innan sommaren
Tappat lite sug på klockor så var dags för en billig fix i denna nedan som kommer nästa vecka
Är numera husvsgnslös men har gjort 20 år i den svängen så jag vet hur en grillad karreskiva smakar till en kall burköl... Vi pratar ibland om husbil men tänker nog pröva hotell när omvärlden blir lite mer normal bara.Säsongar men brukar skruva upp o ner benen så jag har rätt till en varje gång
Nej jag surar oxå över att det inte finns att få tag på förutom på eBay.Watchgecko har ju inte bonetto 281 längre... men det finns en del om man kollar på bukten.
Samtliga har ju dock problemet med bara en keeper..
Men kollar man på bonettos hemsida verkar det ha 2 keepers nu mera, uppdaterade version kanske:
Mod. 281 Rubber strap for watches - BONETTO CINTURINI
Mod. 281 Rubber strap for high quality watches. Soft touch rubber, resistant and perfectly adherent to the wrist. Contact us for a quote.www.bonettocinturini.it
Behövde man köpa 1000 st för att få handla direkt av bonetto?
3000 EuroNej jag surar oxå över att det inte finns att få tag på förutom på eBay.
Har för mig att ordervärdet skulle överstiga 3000 Euro och att det inte fick vara olika band/färger i samma beställning.
Meeeen är eventuellt på om vi beställer cremevita 281.
Såg 281 från typ Portugal eller var det var på bukten. Var det bara en keeper oxå? Lång leverans men kanske värt.
Nej jag surar oxå över att det inte finns att få tag på förutom på eBay.
Har för mig att ordervärdet skulle överstiga 3000 Euro och att det inte fick vara olika band/färger i samma beställning.
Meeeen är eventuellt på om vi beställer cremevita 281.
Såg 281 från typ Portugal eller var det var på bukten. Var det bara en keeper oxå? Lång leverans men kanske värt.
3000 Euro
Vem köper klockarmband för den summan ?
Jag kommer antagligen aldrig att köpa klocka för dem pengarna....3000 Euro
Vem köper klockarmband för den summan ?
Satt som den skulle där
Otroligt fin gåva, passar henne bra
Den är lite för vid (phew) i armbandet, så vi får ordna det hos min urmakare Bjarni i veckan som kommerSatt som den skulle där