• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nu har min dotter fått klockan ❤️
E3450527-7173-49C8-998A-00BCED8BB5F5.jpeg


@jabla
Ni är bäst 🥰
 
Riktigt snyggt!

Var hittar man det caset? Är det safir också? 🤔
Tack! Ja, jag tycker det blev riktigt bra. Har haft botten legat ett tag. Hade nog tänkt att försöka byta själv men det fick bli uris till slut.
Köpte den på Ebay av Kranio design. Tror han säljer via fb eller Instagram numera.
Mineralglas i min, men vet att han försökte få fram safir.
Nu väntar jag bara på ett anpassat läder från Vario.
 
Byteslördag, provar igen då jag försöker hålla klockintresset vid liv och sålt av ett gäng för att stifta nya bekantskaper, denna har jag dock velat med om den skall stanna eller inte. Men den får lämna, helst via byte här eller så kommer den ut på tratten snart. Openminded ang byten, så gärna, G-Shock, Seiko, Nethuns, OceanX, Victorinox, Ös på med löshår 👍

SAN MARTIN SN064
www.z-watches.com


SAN MARTIN SN064 HIGH QUALITY AUTOMATIC DIVE WATCH

Brand: San Martin Model No: SN064 Watch Specs: Case Material: High Quality 316L Stainless Steel with Sandblasted Finish Case back: High Quality 316L Stainless Steel back casing Case Size: 44mm Case Thickness: 12.6mm Lug Width : 22mm Strap Type: High Grade 316L Stainless Steel Bracelet Bezel...
www.z-watches.com
image.jpg



image.jpg



image.jpg
 
Tillbaka
Topp