Waldorf
Guld
Ni är bäst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ni är bäst
Grattis till henne, ser väldigt fin ut på armen!
Passar perfekt på hennes handled.
Grymt fin farsagest! Visste hon att hon skulle få den på förhand?
Nej det visste hon inte, den har legat i ett skåp och väntat i fem årGrymt fin farsagest! Visste hon att hon skulle få den på förhand?
Så häftigt, hoppas hon gillade den (vem kan inte gilla Cartier liksom)Nej det visste hon inte, den har legat i ett skåp och väntat i fem år
TackFantastisk present @Equilibrium! ❤ Kul att den uppskattades och passade så bra. Grym modell det där som verkligen är tidlös.
Tack
Ja, Santos som modell kom väl runt 1920 om jag minns rätt... ??
Inte jag heller. Men om jag köper 300 cremevita 281. Kan någon här köpa 299 av dem? Öppna webshop någon?Jag kommer antagligen aldrig att köpa klocka för dem pengarna....
Jag får oxå ta svart. Det krämiga får man bara om man köper för 3000 €.Jag vill ha svart... Men då gör vi bara två beställningar
Alla som tar sin hobby på allvar
Najs! Grattis till er båda!
Tack så mycket, och tack alla... Fem års spänning är helt plötsligt puts väckNajs! Grattis till er båda!
Va bra att hon gillade den! Riktigt vacker klocka som hon kommer kunna ha i många år framöver ❤Tack så mycket, och tack alla... Fem års spänning är helt plötsligt puts väck
TackVa bra att hon gillade den! Riktigt vacker klocka som hon kommer kunna ha i många år framöver ❤
Kör rostfri AE1200 idag...
Ge mig, ge mig, ge mig!!Benthos
Tack! Ja, jag tycker det blev riktigt bra. Har haft botten legat ett tag. Hade nog tänkt att försöka byta själv men det fick bli uris till slut.Riktigt snyggt!
Var hittar man det caset? Är det safir också?
Snyggt . Dom är riktigt bra. Själv har jag två därifrån (orange), ett 20mm och ett 22mm fast jag valde med glidelock-spänne.Fått på ett i min mening snyggare band från https://www.watch-band-center.com. Tack @Nilas för tipset.
Tror inte glidelock fanns i guld? Frågade deras support om spänne i guld och det fanns bara detta?Snyggt . Dom är riktigt bra. Själv har jag två därifrån (orange), ett 20mm och ett 22mm fast jag valde med glidelock-spänne.
Uj va fint Ser riktigt bra ut, fantastisk present Älskar kombon också... Cartier, Daniel Wellington och Timex Passar bra med brorsan också med sin Rolle.