Affordable och så nöjd. Glad att den fick komma fram igen
Affordable bil och affordable klocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Affordable och så nöjd. Glad att den fick komma fram igen
Hagel och ordentligt regnoväder här också i Nvs. Härlig lume på SqualenSatan vilket oväder det kom in då kan man kolla lume
Det va precis vad som kom här med.Hagel och ordentligt regnoväder här också i Nvs. Härlig lume på Squalen
Ja, jag har glott på den reviewn på Youtube om och om igen.
Jag måste nog ha en.
Japp, denHar du hittat review?
Edit:
Japp, den
Hur upplever du den röda sekundvisaren?Jag missade visst byteslördag. Men jag tänker att jag bryr mig ändå inte.
Nån som är sugen på att ta över denna? Myyyyyycket klocka för pengarna.
Den är sjukt häftig! Urtavlan är giftgrön och inga foton kan göra strukturen rättvisa.@thewordfox kan du inte bjuda på lite fler bilder på Stellan?
Vad har den för mått?Jag missade visst byteslördag. Men jag tänker att jag bryr mig ändå inte.
Nån som är sugen på att ta över denna? Myyyyyycket klocka för pengarna.
Jag tänker mig att den gör sig sjukt bra på svart gummi med. WR-watches har ju gummistraps med böjda "end-länkar" för den modellen.Satan vad jag ser framemot den nu. Vilken fullträff. Glaset länken kan nog vara en av de skönaste på länge. Microadjust in i absurdum.
Undrar om man kan byta vridning på den mot SKX dito. Hade varit fett med en vridning i svart safir.
Iom att tavlan framstår som pianolack så tycker jag den röda sekundvisaren är en välkommen färgklick.Hur upplever du den röda sekundvisaren?
Diam 40 mm, lug to lug 46 mm, 20 mm lug width.Vad har den för mått?
Första gången på 1 1/2 månad som jag tar på någon klocka efter owg march. Får se om suget kommer tillbaka.
Hur bra som helst är denna klockan.
Skulle du tröttna helt på klockor och vill bli av med den ljusblå så är jag endast ett PM bort. Den hade trivts fint med min gula.Affordable och så nöjd. Glad att den fick komma fram igen
Jag tänker mig att den gör sig sjukt bra på svart gummi med. WR-watches har ju gummistraps med böjda "end-länkar" för den modellen.
Eller kanske ett tropic
Iom att tavlan framstår som pianolack så tycker jag den röda sekundvisaren är en välkommen färgklick.
Tyvärr ingen lume i den.
Diam 40 mm, lug to lug 46 mm, 20 mm lug width.
Och det bästa av allt, ett Miyota 9039 sitter i. Hi-Beat baby!
Så brutalt snyggtOm ni inte har provat kan jag rekommendera kombinationen blommande raps och blå Squale.
Funkar klockrent
Även den villhöver jag Sjukt bra Var kommer Bezeln ifrån?Zöndag och trycktest på mitt eget vis. Har för övrigt aldrig haft en läckande klocka i hela mitt liv med nån gång ska väl vara den första
Keep em coming! Väntan är olidligSynchron military fick muntra upp Söndagen.
@Cosmo hade ju en som han sålde för inte så länge sedan... den lever nog kvar här i tråden någonstans gissar jagNågon som sitter på en Davosa ternos medium i tankar om att bli av med? PM
DÅ får vi hoppas att det går bättre denna gången, jag var också sugen på den...Om jag inte mins fel försökte jag få till ett byte med honom
Jag tänkte beställa. Får bara hoppas man lyckas knipa en på de 10min de har öppetNya ( lanseras 21 maj 2300 hours JPS ) Kurono Anniversary # Toki är helt klart intressant. Inte affordable då den kostar 16 tusen plus tull samt moms men väl mikro. I stället för en begränsad upplaga i antal tar de istället beställningar under 10 minuter.
https://kuronotokyo.com/pages/anniversary-朱鷺-toki
Nya ( lanseras 21 maj 2300 hours JPS ) Kurono Anniversary # Toki är helt klart intressant. Inte affordable då den kostar 16 tusen plus tull samt moms men väl mikro. I stället för en begränsad upplaga i antal tar de istället beställningar under 10 minuter.
https://kuronotokyo.com/pages/anniversary-朱鷺-toki