• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kör en fuling. Vad heter det här djuret? Går bet på mina googlingar.
3DAECDEB-7F36-4A53-B576-BE477A4B9745.jpeg

Koala?
 
Kör en fuling. Vad heter det här djuret? Går bet på mina googlingar.
3DAECDEB-7F36-4A53-B576-BE477A4B9745.jpeg


Tack för hjälpen, du är bäst.


En vild chansning, Kenneth?

Kom in i matchen nu för fan, ser väl vem som helst att det är en ringsvanslemur.

Tar med en riktigt SCHTEKIG klocka också.
Ha en schtekig måndag
/Färsen
mmi.png
 

Våldsamt bra pris på en Horizons Timekeepers edition med aventurintavla. Någon måste ju köpa.
 

Våldsamt bra pris på en Horizons Timekeepers edition med aventurintavla. Någon måste ju köpa.
Bra pris. Dock "Skulle behöva en snabb fix av urmakare.." Förmodar att GMT visaren inte linjerar.
 
Hej, min kära farfar fyller snart 90 och jag tänkte ge bort en klocka. Är det någon som har en trevlig mikro för 1500:- ish liggande så är det bara att tjoa till. Gärna inte större än 41mm och inte allt för crazy 😂
 
Hej, min kära farfar fyller snart 90 och jag tänkte ge bort en klocka. Är det någon som har en trevlig mikro för 1500:- ish liggande så är det bara att tjoa till. Gärna inte större än 41mm och inte allt för crazy 😂
Kul med att ge han en klocka ändå :)

Då har jag ett strålande förslag, Min RLG Oceanfarer, 40 mm!
Nrorebt.jpg


Länk till @snuttjulle ´s annons: https://klocksnack.se/threads/richard-legrand-odyssea-oceanfarer-mk-iii.147894/

Iof inte 1500, men nästan :)
 
Funderar på att köpa en till Dan Henry. En "evil panda"1962. Men tycker inte banden ser ut att passa till så lär lägga ut de här till försäljning då, vill ändå helst ha racing. Men någon som har nåt att säga om kvalitén på dessa? De kostar ju ändå 45$ och jag ska nog köpa två isf.

Det jag hade till 1964 var helt ok och skönt. Men hade inte betalat 45$ om det inte följde med.
 
Tillbaka
Topp