Det blir samma som den köptes för, 2kVad vill du ha för den där?
Jag finns på PM om du vill, innan vi blir anmälda för OT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blir samma som den köptes för, 2kVad vill du ha för den där?
Han lär bli nöjd..Kul med att ge han en klocka ändå
Då har jag ett strålande förslag, Min RLG Oceanfarer, 40 mm!
Länk till @snuttjulle ´s annons: https://klocksnack.se/threads/richard-legrand-odyssea-oceanfarer-mk-iii.147894/
Iof inte 1500, men nästan
Ja jag gillar den så det blir inga problem där .Packa ner den som om du ska skicka iväg den till en ny ägare och lägg den någonstans där du inte tänker på den. Sen intala dig själv att du sålt den och framåt midsommar plockar du fram den och kör en unboxing här i tråden. Kommer att kännas som ett nyköp och vi kommer inte påminna dig om att den egentligen inte lämnat hemmet....
Självbedrägeri kan funka eller?
Har den vänstra till salu, quartz och 37 mm. 850kr inklusive frakt.Hej, min kära farfar fyller snart 90 och jag tänkte ge bort en klocka. Är det någon som har en trevlig mikro för 1500:- ish liggande så är det bara att tjoa till. Gärna inte större än 41mm och inte allt för crazy
Jag högg på @Birchgrove fina klocka, tack iallafall!Har den vänstra till salu, quartz och 37 mm. 850kr inklusive frakt.
Blev ju bra det där!Ny rasselkostym till dagens affordable
Vilket ref nr är det?Bästa Shocken på länge!
Ja det blev sådär härligt rassligt precis som med andra jubileelänkar jag haft både till Seiko och Tudor. Detta är en aftermarket länk dock.Blev ju bra det där!
Beror ju på hur gammal han är. Är han 80 liksom är det bu
GM-5600B-3ERVilket ref nr är det?
Ja, det är väl länken som jag rekommenderade dig?Ja det blev sådär härligt rassligt precis som med andra jubileelänkar jag haft både till Seiko och Tudor. Detta är en aftermarket länk dock.
Något grönt/rött?Har beställt de nere till vänster. Börjat bli riktigt nöjd med min affordable/mikro-samling. Vad saknas?
Grönt går inte för sig. Är Djurgårdare och får leta noga så det inte blir grönvitt (vilket gröna klockor oftast är) eller svartgult Rött vill jag absolut ha. Ska nog ha rött band på Dan Henryn som är på väg. Tips på röd klocka? Orient Kamasu har jag varit inne på tidigare.Något grönt/rött?
Orion Hellcat?Grönt går inte för sig. Är Djurgårdare och får leta noga så det inte blir grönvitt (vilket gröna klockor oftast är) eller svartgult Rött vill jag absolut ha. Ska nog ha rött band på Dan Henryn som är på väg. Tips på röd klocka? Orient Kamasu har jag varit inne på tidigare.
Spontant gillade jag den väldigt väldigt mycket. Slutsåld dock. Men tack för tipsOrion Hellcat?
Vad ska herrn köpa för skoj? Något med orange urtavla?Är det någon som shoppat på https://www.skbwatches.com/
Jag har bara handlat via Sanmartinwatches.com och Wrwatches.com förut, men dom har inte vad jag vill ha i lager.
Jag vill egentligen, tycker att den är en fullträff, men har inte ekonomi för den just nuSeriöst är det ingen jävel som är intresserad av denna?
Den är ju sjuuuuukt grym.
Jag är så galet otåligJag vill egentligen, tycker att den är en fullträff, men har inte ekonomi för den just nu
Kanske. Och nått i svart.Vad ska herrn köpa för skoj? Något med orange urtavla?
En sub?Har beställt de nere till vänster. Börjat bli riktigt nöjd med min affordable/mikro-samling. Vad saknas?
Yes, bara att tuta och köra.Är det någon som shoppat på https://www.skbwatches.com/
Jag har bara handlat via Sanmartinwatches.com och Wrwatches.com förut, men dom har inte vad jag vill ha i lager.