• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Efter debaclet med zackrissons tänkte jag en till Dan Henry istället eller Yeman direkt från Yema. Mailade Dan om en fråga och fick svar 5min senare i lördags! Sen frågade jag när deras röda 20mm racing band skulle komma tillbaka "vi gjorde bara det i 19mm men ska kolla med läderföretaget" Sen fick jag svar att det kommer men tar typ 6mån att framställa och få ut på sidan. Hyfsad kundservice :)

Edit: beställde en elak panda 1962 som komplement till min silvriga 1964.
 
Senast ändrad:
Kul med att ge han en klocka ändå :)

Då har jag ett strålande förslag, Min RLG Oceanfarer, 40 mm!
Nrorebt.jpg


Länk till @snuttjulle ´s annons: https://klocksnack.se/threads/richard-legrand-odyssea-oceanfarer-mk-iii.147894/

Iof inte 1500, men nästan :)
Han lär bli nöjd.. ;)
 
Packa ner den som om du ska skicka iväg den till en ny ägare och lägg den någonstans där du inte tänker på den. Sen intala dig själv att du sålt den och framåt midsommar plockar du fram den och kör en unboxing här i tråden. Kommer att kännas som ett nyköp och vi kommer inte påminna dig om att den egentligen inte lämnat hemmet....
Självbedrägeri kan funka eller?
Ja jag gillar den så det blir inga problem där 😊.
Problemet är att om nytt ska in nu så ska något annat lämna. Ett stort problem när man är nöjd med det man har 🤔.
 
Hej, min kära farfar fyller snart 90 och jag tänkte ge bort en klocka. Är det någon som har en trevlig mikro för 1500:- ish liggande så är det bara att tjoa till. Gärna inte större än 41mm och inte allt för crazy 😂
Har den vänstra till salu, quartz och 37 mm. 850kr inklusive frakt.
 

Bilagor

  • E38A514C-5119-4AEC-B69F-21C1963395DE.jpeg
    E38A514C-5119-4AEC-B69F-21C1963395DE.jpeg
    363.2 KB · Visningar: 3
Tillbaka
Topp