Länken är köpt från Tid & Ting.Ja, det är väl länken som jag rekommenderade dig?
Vilken var det som du rekommenderade ?
Hursomhelst så var den riktigt bekväm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Länken är köpt från Tid & Ting.Ja, det är väl länken som jag rekommenderade dig?
Rekommenderade Tid&Ting.Länken är köpt från Tid & Ting.
Vilken var det som du rekommenderade ?
Hursomhelst så var den riktigt bekväm
Då säger jag stort tack för den rekommendationenRekommenderade Tid&Ting.
Inget att tacka för, jag är dock sugen på din gröna alpinist. Men jag ett par affordable som vill bli av med först.Då säger jag stort tack för den rekommendationen
Hehe har svårt att se varför folk gillar sub så mycket. Skulle jag få en Rolex Submariner av Gud skulle den flippas direkt Gillar ju turtle mycket mer än SKX (som är mer "subbig") också. Men på tal om just Rolex så nåt explorerigt kanske. Då passar den Orion jag fick tips om in och Traska summiteer.En sub?
Yes, bara att tuta och köra.
Ja den gröna är inte dum alls. Kände dock att det blev lite overkill med två alpinister även om dom är i olika färg. Men det är typiskt mig att köpa två av vardera när jag gillar något.Inget att tacka för, jag är dock sugen på din gröna alpinist. Men jag ett par affordable som vill bli av med först.
Ny klocka, köpt som substitut när annan är på reparation men trevlig ändå!
(Designen får omega all kredd för )
Ahh, vit dj?Är det någon som shoppat på https://www.skbwatches.com/
Jag har bara handlat via Sanmartinwatches.com och Wrwatches.com förut, men dom har inte vad jag vill ha i lager.
Nää, det har jag ju redanAhh, vit dj?
Ja det har du ju, tänkte inte på det .Nää, det har jag ju redan
WowInspirerad av @Nilas startar jag veckan med temat "visa din osäljbara klocka"
Efter några månader på k&s med "prisbumpar" och bytesförsök är det väl dags att ge upp
Sen är det ju en helt ok klocka att sätta på handleden...
Är det någon som shoppat på https://www.skbwatches.com/
Jag har bara handlat via Sanmartinwatches.com och Wrwatches.com förut, men dom har inte vad jag vill ha i lager.
Yes, annars har du ju Cronos som är av liknande kvalitet. Finns i 40mm med, i gunmetal, vitt och blått.Ja det har du ju, tänkte inte på det .
Själv är jag ruggigt sugen på den nya, dock 41mm men det kan jag nog leva med.
Ahh, ok! Kanske ska ge det ett försök då. Ska bara tjata till mig en rabatt förstDärifrån min SKX kommer nu på torsdag. Trevliga att prata med via messenger.
Låter som att det börjar bli trångt i lådan. En in, en ut är ju sen gammalt...Kanske. Och nått i svart.
Hehe, min GMT sitter säkert i lådanLåter som att det börjar bli trångt i lådan. En in, en ut är ju sen gammalt...
Har suttit så många gånger och tänkt "fan en sån skulle vi haft passaround på".Är det någon som har beställt Zelos nya Hammerhead? Är väldigt sugen på en orange men det är så klart ett av de färgalternativ som är slutsåld.
Typiskt min tur! När det är helt ointressanta modeller på G beställer halva tråden varsitt ex men när Elshan för en gångs skull släpper något riktigt bra är det inte en jävel som har köpt.Har suttit så många gånger och tänkt "fan en sån skulle vi haft passaround på".
Hehe, min GMT sitter säkert i lådan
Väldigt sugen, men har inte kommit till skott…Är det någon som har beställt Zelos nya Hammerhead? Är väldigt sugen på en orange men det är så klart ett av de färgalternativ som är slutsåld.
@Affe har en hel del fina Camel !
Gläder mig att slänga på den här gamla trotjänaren igen. Nytt ”schletet” tobakigt läder. Rätta Camel-äventyrar looken.
Är det någon som har beställt Zelos nya Hammerhead? Är väldigt sugen på en orange men det är så klart ett av de färgalternativ som är slutsåld.
Har suttit så många gånger och tänkt "fan en sån skulle vi haft passaround på".
Den orangea är slutVi kan väl köra?
8-10 pers borde vi väl få ihop snabbt?
Den orangea är slut