• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Hittade en 15 år gammal mycket sliten t-shirt bland trädgårdskläderna från ett (om möjligt) snäppet nördigare forum...

Matchar vostoken bra.

20210517_173149.jpg



Det närmsta jag kom Norska flaggan idag

20210517_173852.jpg
 
En sub?

Yes, bara att tuta och köra.
Hehe har svårt att se varför folk gillar sub så mycket. Skulle jag få en Rolex Submariner av Gud skulle den flippas direkt ;) Gillar ju turtle mycket mer än SKX (som är mer "subbig") också. Men på tal om just Rolex så nåt explorerigt kanske. Då passar den Orion jag fick tips om in och Traska summiteer.

Äh. Ge mig inga tips förresten. Har ju precis köpt två klockor. Vet inte vad jag tänker med haha.
 
Inget att tacka för, jag är dock sugen på din gröna alpinist. Men jag ett par affordable som vill bli av med först.
Ja den gröna är inte dum alls. Kände dock att det blev lite overkill med två alpinister även om dom är i olika färg. Men det är typiskt mig att köpa två av vardera när jag gillar något.
 
Ja det har du ju, tänkte inte på det 😊.
Själv är jag ruggigt sugen på den nya, dock 41mm men det kan jag nog leva med.
PSX_20210517_180845.jpg
Yes, annars har du ju Cronos som är av liknande kvalitet. Finns i 40mm med, i gunmetal, vitt och blått.
Därifrån min SKX kommer nu på torsdag. Trevliga att prata med via messenger.
Ahh, ok! Kanske ska ge det ett försök då. Ska bara tjata till mig en rabatt först :)
 
Har suttit så många gånger och tänkt "fan en sån skulle vi haft passaround på".
Typiskt min tur! När det är helt ointressanta modeller på G beställer halva tråden varsitt ex men när Elshan för en gångs skull släpper något riktigt bra är det inte en jävel som har köpt. 😂
 
Är det någon som har beställt Zelos nya Hammerhead? Är väldigt sugen på en orange men det är så klart ett av de färgalternativ som är slutsåld. 🙄

Orange_2021-04-18_ZelosHammerhead3300m-24832copyMR_grande.jpg

Har varit nära.
Hade en grön mk1 i brons som jag gillade mycket.
Nya är ju dock lite "mesigare" i och med tunnare boett och lägre wr.
Tycker det är modellen som är "mest Zelos" med tanke på design.
Urzelosen i mina ögon
 
Tillbaka
Topp