• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

20210519_133026.jpg


Jahapp, efter ett drygt dygn kom då stunden när jag tröttnade på länken och ville prova nåt annat. Hur mycket jag än gillar looken med länk och vill vara en länk-kille så känns det alltid fel och mentalt skavande efter ett tag. Även när länken är så grym som på Traskan.

Såå av det som fanns hemma var detta den bästa kombon jag kunde få till, men den är sannerligen inte optimal. Framförallt inte när det så småningom ska badas. Så jag får nog ge mig ut på jakt efter nåt att rotera länken med. Vad tror ni - vitt gummi eller kanske nåt NATO? 🤔 Nån som kanske t.o.m. har förslag på något som skulle matcha fint..? 😊
Orange sailcloth med vita stygn!
 
Provade den jag hade på lite olika band utan att hitta nått som blev riktigt bra.

I min gröna period på olivgrönt kanvas..

Blått läder rekommenderas inte. Känsliga personer ombes att sluta ögonen

20210519_135409.jpg
20210519_135329.jpg
Olivgrönt kanvas var inte helt tokigt. Ger den ett lite nyktrare utseende som funkar. Meeen jag vet inte om jag vill att den ska vara så himla nykter....

Det blåa lädret såg ju å andra sidan helt dyngrakt ut på denna 😂
Vitt gummi är alltid helrätt, annars visade @hammermountain upp ett finfint pastelligt NATO igår...?
Orange sailcloth med vita stygn!
Strålande förslag! Tror båda skulle komplettera den utmärkt för en allt-annat-än-nykter-men-perfekt-halvpackat-alternativt-barnsligt-charmig look. Risk att det blir både vitt gummi, rosa NATO och orange sailcloth till slut. Man kan aldrig ha för många alternativ!!
 
NU ÄR DET NÄRA! HUR SKA VI FIRA!?

EGET UNDERFORUM!!!!
En mikrotrådssamui känns bra mycket närmre än eget underforum. Och då är det ändå väldigt långt bort 🙄

Edit: med det sagt så tycker jag att tråden är riktigt bra för stunden :)
Kul att kunna vara första diskussionstråden som kliver över 4k, trots att det inte är lika mycket OT som tidigare.
 
Tillbaka
Topp