Kreacon
Guld
Tycker du var dum som sålde Azores. Sjukt grym.Du kör verkligen all in på tvåhövdingarna, kul!
Kika upp NTH Azores/Antilles om du inte redan gjort det vettja. Superfina klockor om du frågar mig (haft Azores)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker du var dum som sålde Azores. Sjukt grym.Du kör verkligen all in på tvåhövdingarna, kul!
Kika upp NTH Azores/Antilles om du inte redan gjort det vettja. Superfina klockor om du frågar mig (haft Azores)
Orange sailcloth med vita stygn!
Jahapp, efter ett drygt dygn kom då stunden när jag tröttnade på länken och ville prova nåt annat. Hur mycket jag än gillar looken med länk och vill vara en länk-kille så känns det alltid fel och mentalt skavande efter ett tag. Även när länken är så grym som på Traskan.
Såå av det som fanns hemma var detta den bästa kombon jag kunde få till, men den är sannerligen inte optimal. Framförallt inte när det så småningom ska badas. Så jag får nog ge mig ut på jakt efter nåt att rotera länken med. Vad tror ni - vitt gummi eller kanske nåt NATO? Nån som kanske t.o.m. har förslag på något som skulle matcha fint..?
Det var inte ett av mina smartaste drag, näTycker du var dum som sålde Azores. Sjukt grym.
Vad är smart.Det var inte ett av mina smartaste drag, nä
Jaa, @Chumba körde mycket orange på sin har jag för mig, oväntat bra tyckte jag...dåOrange sailcloth med vita stygn!
Inget frågetecken så tänker inte svara.Vad är smart.
Vad har hänt med dina fingrar?
Min tredje OceanX i anlände idag.
Den här är lite mer nedtonad än dom andra och kommer nog användas oftare.
Tack för årets bästa affär! @KandreasF
Riktigt snygg. Var köpte du den?Fick hem denna idag
Visst är den bra??? Kan inte begripa att den inte såldes snabbare! Min får helt enkelt bli en keeper
Haha. Bra sagt. Ärligt talat såg det riktigt tråkigt ut. En ISOFRANE kanske man skulle satsa på då.Spännet på nya Borealis kan dra åt helvete. Skiten passar inte ens!
Vilket jävla praktexemplar! Ska du inte spara den fina?
Jo egentligen meeeeen ....Haha. Bra sagt. Ärligt talat såg det riktigt tråkigt ut. En ISOFRANE kanske man skulle satsa på då.
Vilket jävla praktexemplar! Ska du inte spara den fina?
Fy fan vad bra den blev på det bandet! Och din handled givetvis! Alltid kul att glädja
Som en smäck på det natot! Mycket stiligt!
Olivgrönt kanvas var inte helt tokigt. Ger den ett lite nyktrare utseende som funkar. Meeen jag vet inte om jag vill att den ska vara så himla nykter....Provade den jag hade på lite olika band utan att hitta nått som blev riktigt bra.
I min gröna period på olivgrönt kanvas..
Blått läder rekommenderas inte. Känsliga personer ombes att sluta ögonen
Vitt gummi är alltid helrätt, annars visade @hammermountain upp ett finfint pastelligt NATO igår...?
Strålande förslag! Tror båda skulle komplettera den utmärkt för en allt-annat-än-nykter-men-perfekt-halvpackat-alternativt-barnsligt-charmig look. Risk att det blir både vitt gummi, rosa NATO och orange sailcloth till slut. Man kan aldrig ha för många alternativ!!Orange sailcloth med vita stygn!
Som en smäck! Snyggt
Tack så mycket.Riktigt snygg. Var köpte du den?
Vad har den för mått?
Länken ser grymt skön utPing @Birchgrove
Köööööp!
San Martins SKX eller vad nu är.
Grym finish. Episk lume. Episk vridning. Kaxig länk. 100% värd pengarna. Sommaren är här!
Länken ser grymt skön ut
Oj vad jag blev sugen också!Ping @Birchgrove
Köööööp!
Grym finish. Episk lume. Episk vridning. Kaxig länk. 100% värd pengarna. Sommaren är här!
Oj vad jag blev sugen också!
De ä ba å kööp!Oj vad jag blev sugen också!
BOOOM! Fan så bra! Måste ha en!Ping @Birchgrove
Köööööp!
NU ÄR DET NÄRA! HUR SKA VI FIRA!?wow wow wow sidan 3999
En mikrotrådssamui känns bra mycket närmre än eget underforum. Och då är det ändå väldigt långt bortNU ÄR DET NÄRA! HUR SKA VI FIRA!?
EGET UNDERFORUM!!!!
Eller Bonettoband för €3000?!En mikrotrådssamui känns bra mycket närmre än eget underforum. Och då är det ändå väldigt långt bort