• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Plockade fram Bulovan också. Fan vad fin den är! :) :D
0DA35A28-7ECE-40E2-9157-6397AF5AFCE2.jpeg
1431E202-36B6-4405-96B4-7256610A53E8.jpeg
 
Om man vill köpa en Meccaniche Veneziane Nereide vart vänder jag mig bäst då?
Deras egna hemsida eller?
 
Vitt gummi är alltid helrätt, annars visade @hammermountain upp ett finfint pastelligt NATO igår...?

Hittar inga gummibilder just nu men det här blev perfekt, finns i...ett ex 😎
c349eE7.jpeg
Olivgrönt kanvas var inte helt tokigt. Ger den ett lite nyktrare utseende som funkar. Meeen jag vet inte om jag vill att den ska vara så himla nykter....

Det blåa lädret såg ju å andra sidan helt dyngrakt ut på denna 😂


Strålande förslag! Tror båda skulle komplettera den utmärkt för en allt-annat-än-nykter-men-perfekt-halvpackat-alternativt-barnsligt-charmig look. Risk att det blir både vitt gummi, rosa NATO och orange sailcloth till slut. Man kan aldrig ha för många alternativ!!
Vitt gummi tror ja kommer funka toppen! Vill dock slå ett slag för rosa. Kan bli dunderpastelligt och fint :D Här är bild med min grå universa
D1AD9697-6516-4C70-8324-44BB85204D08.jpeg
 
Vitt gummi tror ja kommer funka toppen! Vill dock slå ett slag för rosa. Kan bli dunderpastelligt och fint :D Här är bild med min grå universa
D1AD9697-6516-4C70-8324-44BB85204D08.jpeg
Föll pladask för det där rosa så har beställt både ett sånt och ett vitt tropic! Stort tack för inspon 😀 Plockade med ett gult nato när jag ändå höll på, inte just till Freedivern men tror det kan bli roligt på den gula Endeavourn och den blå Universan jag har på ingång framöver!
 
På fredag kan man (jag?) köpa en sån här goding, sugen på alla men kanske mest på den i 39 mm...
810FD68C-1C1D-47EB-BF8E-E6E670D8DB20.png

Titan! 39 mm! Riktigt bra!
Vive le France!

Men vad kostar den och hur köper jag?
 
Föll pladask för det där rosa så har beställt både ett sånt och ett vitt tropic! Stort tack för inspon 😀 Plockade med ett gult nato när jag ändå höll på, inte just till Freedivern men tror det kan bli roligt på den gula Endeavourn och den blå Universan jag har på ingång framöver!
Coolt!! Tror det kommer funka lysande! Gul till blåa Universan låter fenomenalt med :cigar:
 
Tillbaka
Topp