Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vitt gummi är alltid helrätt, annars visade @hammermountain upp ett finfint pastelligt NATO igår...?
Hittar inga gummibilder just nu men det här blev perfekt, finns i...ett ex
Vitt gummi tror ja kommer funka toppen! Vill dock slå ett slag för rosa. Kan bli dunderpastelligt och fint Här är bild med min grå universaOlivgrönt kanvas var inte helt tokigt. Ger den ett lite nyktrare utseende som funkar. Meeen jag vet inte om jag vill att den ska vara så himla nykter....
Det blåa lädret såg ju å andra sidan helt dyngrakt ut på denna
Strålande förslag! Tror båda skulle komplettera den utmärkt för en allt-annat-än-nykter-men-perfekt-halvpackat-alternativt-barnsligt-charmig look. Risk att det blir både vitt gummi, rosa NATO och orange sailcloth till slut. Man kan aldrig ha för många alternativ!!
Det funkar väl..?!? Snygg tycker jag, även om nyansen på ringen inte finns på tavlanDe som vet, de vet!
men jag kan HA FEL!?
Zachrissons pratade om att de skulle få in dem men har inte sett något. Var nån vecka sedan jag kollade. Dock har de haft strul med sjukdom så kolla upp det först kanske.Om man vill köpa en Meccaniche Veneziane Nereide vart vänder jag mig bäst då?
Deras egna hemsida eller?
Fakta! Det får bli arkivbild på den, Grattis bästa trådenGrymt!
Bästa tråden.
Firar med målning och mikroklockan.
Ända tråden som lyckats med en egen LE
Min WMB hälsar. Fantastiskt bekväm!Serica i Commado-varianten.
Do it. Förutom att du tog 4k så är du väl värd en ny klocka!Man kanske ska fira 4k med att beställa ny klocka?
Det betyder även 5-års jubileum i år, mäktigt!Såg nu att jag inte har gillad öppningsposten till @Birchgrove från 8 september 2016.
Var dags nu
StumpenVad har hänt med dina fingrar?
Föll pladask för det där rosa så har beställt både ett sånt och ett vitt tropic! Stort tack för inspon Plockade med ett gult nato när jag ändå höll på, inte just till Freedivern men tror det kan bli roligt på den gula Endeavourn och den blå Universan jag har på ingång framöver!Vitt gummi tror ja kommer funka toppen! Vill dock slå ett slag för rosa. Kan bli dunderpastelligt och fint Här är bild med min grå universa
På fredag kan man (jag?) köpa en sån här goding, sugen på alla men kanske mest på den i 39 mm...
C-03 Alat, montre automatique française de pilote.
Notre nouveau modèle de montre de Pilote dans une version exclusive en partenariat avec l'Aviation Légère de l'Armée de Terre et l'association ENTRAIDE ALAT.Disponible sur pré-commande uniquement. (Série limitée)www.akrone.fr
Tack för tipset, men nej de verkar inte ha den inne.Zachrissons pratade om att de skulle få in dem men har inte sett något. Var nån vecka sedan jag kollade. Dock har de haft strul med sjukdom så kolla upp det först kanske.
Ja, september tror jag. GTG och ny mikroklocka?Det betyder även 5-års jubileum i år, mäktigt!
Den kostar 5500 tror jag på länk, dvs +80 eurosar relativt den andra. Kan beställas på fredag kl 12. Jag tror jag ska ha en också. Sandwich dial...
Titan! 39 mm! Riktigt bra!
Vive le France!
Men vad kostar den och hur köper jag?
Ja, september tror jag. GTG och ny mikroklocka?
Sandwich vid 3,6,9,12 ser det ut som. Det här blir bättre och bättre...Den kostar 5500 tror jag på länk, dvs +80 eurosar relativt den andra. Kan beställas på fredag kl 12. Jag tror jag ska ha en också. Sandwich dial...
Coolt!! Tror det kommer funka lysande! Gul till blåa Universan låter fenomenalt medFöll pladask för det där rosa så har beställt både ett sånt och ett vitt tropic! Stort tack för inspon Plockade med ett gult nato när jag ändå höll på, inte just till Freedivern men tror det kan bli roligt på den gula Endeavourn och den blå Universan jag har på ingång framöver!
Tycker jag vi tar sikte påJa, september tror jag. GTG och ny mikroklocka?