Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack tackGrym!!! Gratilurar
En in, en ut... Funderar du på något speciellt? Jag är sjukt rastlös och vill också ha något nytt NU men är så jäkla kräsen på gott och ont.Man kanske ska fira 4k med att beställa ny klocka?
Man kanske ska fira 4k med att beställa ny klocka?
Räknas det även om den inte är helt orange?Endast orangea klockor får beställas innan tråden när 5k
Räknas det även om den inte är helt orange?
Hoppas verkligen att seriouswatches får in den! Borde vara lätt att få ihop ett passaround-gäng på denRäknas det även om den inte är helt orange?
Kommer förmodligen aldrig förstå Zelos kantiga formspråk, linjer som krockar och havererar överallt, får fan ont i skallen på riktigt...Räknas det även om den inte är helt orange?
Som jag uppfattade det skulle de få in alla modellerna kring månadsskiftet och jag tänker hänga på låset för att knipa en orange.Hoppas verkligen att seriouswatches får in den! Borde vara lätt att få ihop ett passaround-gäng på den
Tack, mycket nöjd med den, väldigt välbyggd och gedigen. Bra urverk också Den stora behållningen är så klart tavlan, en härlig varm gul.Fin gul färg! Nöjd med den?
Oj då, men en extremt prisvärd ryss har du väl kvar ändå?Och jag har precis sålt av alla micros!
Jag jobbar på som vanligt - på jobbet alltså. Därav kanske långt mellan inläggen!Djävulskt tryck i tråden vilket är trevligt.
Funderar dock på om jag är den enda som inte är permitterad eller "jobbar hemifrån"?
Whaaaa... Gör om, gör rätt or GTFO!Och jag har precis sålt av alla micros!
Givetvis! Vem vore jag ens som person utan en liten rysk kärnreaktor som visar tid?Oj då, men en extremt prisvärd ryss har du väl kvar ändå?
Whaaaa... Gör om, gör rätt or GTFO!
.
.
.
.
Jag skojar bara förstås, jag tycker om dig. ❤
Rätt person som fick äran till 4k
Grymt!!