Det var du som tog 1000, kollade precisTrodde iofs det var jag som tog sidan 1000 men kommer väl ihåg fel, åldern ni vet... eller du menar nåt annat ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var du som tog 1000, kollade precisTrodde iofs det var jag som tog sidan 1000 men kommer väl ihåg fel, åldern ni vet... eller du menar nåt annat ?
Inte viktigt alls, bara rolig nostalgi. Har ingen aning om när jag "blev frälst". Kanske vore kul att ta reda på det
Old school ändå. Snart 5 år!Verkar som jag kom in på sidan 20
Nu blev jag ju tvungen att kolla, sidan 62 så du är mycket äldre än mej Äntligen inte älst (men det var ju självklart att nån skulle vara eftersom jag inte startade tråden)Verkar som jag kom in på sidan 20
Nu blev jag ju tvungen att kolla, sidan 62 så du är mycket äldre än mej Äntligen inte älst (men det var ju självklart att nån skulle vara eftersom jag inte startade tråden)
Du ska alltid vara värst.Old school ändå. Snart 5 år!
Edit: Jag kom in i tråden den 8e September, 2016. Kl 19:25
Det är ingen tävlingDu ska alltid vara värst.
Kvitto?Det är ingen tävling
ok. JAG KAN HA FEL!Kvitto?
Sidan 40 tittade jag in på för första gången. Känner mig gammal
Snyggt, måste springa och köpa nuuuDenna var lite kul, Tidlös har lite bättre marginaler på sina grejer verkar det som
Que?Snyggt, måste springa och köpa nuuu
Jag tänkte nog att den var lite för stor, haha. Men jag kan ju ta 37mm-versionen istället. Lite sugen! Lite slit och släng-sommarploj-klocka liksomNu är Triwas hemsida uppe igen.
Tycker allt denna är schysst, men är i minsta laget för min smak.
SUB Ocean Plastic Deep Blue -25%
<ul> <li>Case size: 40 mm </li> <li>Case Material: ocean plastic </li> <li>Dial: blue 3D wave texture </li> <li>Strap Width: 20 mm </li> <li>Adjustable Length: 165-220 mm </li> <li>Strap Material: ocean plastic nylon </li> <li>Strap Color: blue </li> <li>Buckle: stainless steel matte...www.triwa.com
Att jag var ironisk angående Tidlös "affärsmodell"?
Ey vi är lika gamla!Sidan 40 tittade jag in på för första gången. Känner mig gammal
Ser ju betydligt mycket bättre ut!