• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Att de har börjat med ombud är ett steg i rätt riktning men samtidigt verkar det vara det värsta avskrapet man lyckats ansluta som samarbetspartners som består av skumma källarlokaler som har obefintliga rutiner och kontroller. Sist jag skulle hämta ett paket låg allting framme i butiken i en stor hög, fritt fram för vem som helst att ta för sig. :rolleyes:

Det finns säkert en del bra ombud också men jag har hört liknande historier från annat håll och det verkar som att de generellt håller en ganska låg nivå jämfört med sina konkurrenter.
Haha, hög igenkänningsfaktor på den. Min lokala service point som jag har turen att ha 50 meter bort är en rejält sunkig tobaks- och spelbutik med tveksamt klientel. Men han som driver det är åtminstone trevlig som fan och de gömmer paketen bakom ett skynke!!
 
Jag och brorsan köpte varsinn Yema Meangraf från Zackrissons nyss, kom i slutet av förra veckan!
Bärs väldigt väl, och skön funky 70-tals-feeling! Jag satte min på ett straight end BOR från Geckota, som handsken tyckte jag!

Brorsan körde sin på ett Tropic Rally, även den grymt bra!

CEB0DBE4-5FBB-4E3B-BF2D-C3BBFC4018E1.jpeg
Va kostar dom där? Vi har KS-rabatt va? Riktigt snyggt!
 
Att de har börjat med ombud är ett steg i rätt riktning men samtidigt verkar det vara det värsta avskrapet man lyckats ansluta som samarbetspartners som består av skumma källarlokaler som har obefintliga rutiner och kontroller. Sist jag skulle hämta ett paket låg allting framme i butiken i en stor hög, fritt fram för vem som helst att ta för sig. :rolleyes:

Det finns säkert en del bra ombud också men jag har hört liknande historier från annat håll och det verkar som att de generellt håller en ganska låg nivå jämfört med sina konkurrenter.

Haha, hög igenkänningsfaktor på den. Min lokala service point som jag har turen att ha 50 meter bort är en rejält sunkig tobaks- och spelbutik med tveksamt klientel. Men han som driver det är åtminstone trevlig som fan och de gömmer paketen bakom ett skynke!!


Sen är det ju de facto så att avsändaren har betalat för hemleverans.
Jämför postnords pris för hemleverans kontra ombud...
 
Runt 2700kr med rabatten, men den tillkommer ju länken om man inte vill köra mesh eller läder. @Zackrissonsur.se vi får nog inleda ett sammarbete, för såhär kan jag ju inte hålla på, plugga andras klockor!! 😅😉😉😉
Riktigt prisvärt men det är ju ni också! 😉 Fräck modell, nästan så man blev sugen på en Yema.
Affordable beater på jobbet.

PXL_20210526_080841391.jpg
Läckert! Är det någon slags fejkpatina eller har du krigat hårt med den under årens lopp? Stenhård oavsett! 👊
 
Heads up! Prisbumpar min svarta Chr.Ward C63 auto med en hundralapp. Köpte den i euro (med rabattkod), vilket blev ca 7700 kr. Så jag tänkte att mitt pris var ett okej pris eftersom den är väldigt lite använd. 🙂
PXL_20210524_181857267.jpg
Hade det varit den vita så hade jag cancellerat min order hos CW och plockat din direkt 😉

När jag skickade in min order i måndags morse stod det fortfarande juni så jag hoppas jag kommer med i den här batchen och inte blir framskjuten till oktober...
 
Nytt band till Synchron Military, tycker att det funkar riktigt bra. Det är inte riktigt samma som de vanliga Bonetto Cinturini 285 för det är mönstrat på utsidan, något tjockare och lite stelare. Sjukt bra kvalitet för typ 200kr!

Edit: Ska tillägga att det alltså är ett Bonetto-gummi men inte samma modell.
DSCF4698.jpg
 
Nytt band till Synchron Military, tycker att det funkar riktigt bra. Det är inte riktigt samma som de vanliga Bonetto Cinturini 285 för det är mönstrat på utsidan, något tjockare och lite stelare. Sjukt bra kvalitet för typ 200kr!

Edit: Ska tillägga att det alltså är ett Bonetto-gummi men inte samma modell.
DSCF4698.jpg

Är det likadant som squales motsvarande eller?
 
Tillbaka
Topp