AliVar köper man domdära?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AliVar köper man domdära?
Ali är inte AD (om det spelar roll). Jag beställde direkt från heimdallrwatch.com. Hade tur då de hade en svart o en blå i UK.Var köper man domdära?
Bonetto Cinturini Mod. 303 heter tydligen det jag har på Synchron nu. Finns i en miljon färger!säkerligen många olika leverantörer då jag förstår att materialet är allt mellan riktigt vulkaniserat gummi och silikon.
Ali är inte AD (om det spelar roll). Jag beställde direkt från heimdallrwatch.com. Hade tur då de hade en svart o en blå i UK.
Japp! Det blev ju det...Men UK.... då blev det ändå tull eller?
Sååå, jag förstår att det är många som med spänning har väntat på att få se hur det blev med rosa NATO respektive vitt tropic på den mintgröna. Blev en bonus med gult NATO också som inte var tänkt till denna men som jag tycker flyger rätt bra!
OBS ursäkta den skitiga ryamattan. Tänkte inte klart när jag valde bakgrund för detta.
Sitter som en smäck på dig! saknar den redan
Ja den är så sjukt cool. Kanske den enda på forumet också? Säljs den inte så får jag bara ha den som sommarklocka helt enkeltDen är fan fin ändå alltså
Exakt! Unikt material, riktigt cool. Dina nya bilder blev galet fina, framhäver verkligen klockanJa den är så sjukt cool. Kanske den enda på forumet också? Säljs den inte så får jag bara ha den som sommarklocka helt enkelt
Tack! Ja, jag kände att den behöver porträtteras rättvist eftersom den är så speciellExakt! Unikt material, riktigt cool. Dina nya bilder blev galet fina, framhäver verkligen klockan
Grym pjäs min första gula klocka.
Jag har velat testa den här modellen rätt länge men har aldrig fått chansen eftersom den helt enkelt inte har gått att få tag i varken som ny eller begagnad.
Sen sitter man där i kön på McDonalds en regnig kväll i maj och tar upp telefonen för att slösurfa lite och titta till KS för 185e gången för dagen och vad dyker då upp om inte en Prometheus Eagle Ray i nyskick och till ett fantastiskt bra pris! Pulsen rusade upp i 190 när jag såg att annonsen dessutom hade lagts ut bara ett par minuter tidigare och jag slängde mig över PM-knappen för att hinna först och nu är den äntligen här! Stort tack till @inzomniac för en riktigt smidig och schysst affär!
Snyggt ju. Passar bättre hos dej.Blev en liten skogspromenad... och självklart packar man ner en klockrulle så att man kan knäppa några klockbilder när man ändå är i farten Blev ett första foto på nykomlingen som inte är knäppt med min urusla mobilkamera... Min stackars SMDJ som lämnar mig, kommer att sakna den tavlan... PRX:en fick hänga med också på ett hörn
Och så blev dagen ännu bättre när man kom hem och det låg ett dubbel-bands-brev i brevlådan från @kjesul , stort tack för det! Började med sailcloth, matchar sjukt bra
Stort tack, tyckte också att det blev väldigt bra med pvd-boetten och orange minutvisare , stenhårt Om du saknar ett band någon gång så kolla läget med mig förstSnyggt ju. Passar bättre hos dej.
Tack Den lilla stunden jag fick låna den satt den riktigt trevligt Grym klocka helt klartSitter som en smäck på dig! saknar den redan