• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Råkade bli CW på armen idag.
(Bara för att återvända till topic... Ryktas att folk som gillar Alfa för högljutt kan bli bannade)
Som jag kanske nämnt tidigare gillar jag boettformen :)
Snygg från alla vinklar.
Lugn start på arbetsdagen så man hinner ut på terrassen en sväng i morgonsolen.

20210527_083659.jpg
20210527_083629.jpg
 
Senast ändrad:
Jag gillar din samling mer än ’min’ 😃
Vad har du nu då ?

Bör korrigera mej till "sportiga bilar"... sportbilar har jag haft några stycken också, men under 10.

Just nu har jag, utöver familjebilen, en optimerad BMW 125 M-sport 2009 med en del M-performancegrejer.
6 cylindrar i rad, 270 hk kopplade till bakhjulen och 6 växlad manuell låda... en drömspec för mej.
 
Ja, det är ju typ samma sak 🙄
Nästan, båda är ju gjuten plast. Den ena har bara lite lösa kolfiber ipetade... 😁 Hade de släppt en som var helt svart eller grå och med en normal tavla/vridringsinlägg/visare så hade jag kunnat tänka mig en. Den där är dock lite väl mycket hårdrock för mig. :) Hur mycket mindre väger en sån än en vanlig 1521?
 
Nästan, båda är ju gjuten plast. Den ena har bara lite lösa kolfiber ipetade... 😁 Hade de släppt en som var helt svart eller grå och med en normal tavla/vridringsinlägg/visare så hade jag kunnat tänka mig en. Den där är dock lite väl mycket hårdrock för mig. :) Hur mycket mindre väger en sån än en vanlig 1521?
App app, den är i glasfiber ;) viktmässigt vet jag inte, men den känns spontant inte superlätt. Trodde nog att den skulle vara lättare men finns ju en del stål också.
 
Tillbaka
Topp