Hammersmark
Basic
Leker i sandlådan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt den där satt jag och kollade på nyss!
Leker i sandlådan
Den är fin, riktig sommarklocka! Min fru har varianten utan bezel, den är åt vallmo-orange hållet, riktigt bra.NU SNACKAR VI ORANGE.
Svårt att avgöra bara från bilder, men säger du det så är det säkert så även på BOR.
Båda länkarna är lika tjocka, det som skiljer åt är spännet, gissar på att han menar att det blir fetare med ett dykarspänne
Det beror på, kollar du på vad du får för pengarna så är det prisvärt.Har aldrig hört talas om märket men kanske bara är jag, inte så billiga heller.
Hieno kello! Ruotsin Breitling, jota ei saa peittää.Min ny EDC klocka ska sälja eller byt bort Scurfa black gloss
Catalina bli …. Keeper
Det är målet med en tool keeper jobbar hårt på min mesta sommarklocka. Har fått rejält med mikrorepor på det polerade, älskar det syns inte så bra på bilderna dock.Trevlig söndag alla.
För mig blir det nog en hård söndag med målning och trädgårdsarbete
Hårdaste beatern på då.
Älskar att denna var rejält repig när jag köpte den. Gör att man släpper alla hämningar.
Jag ville aldrig använt den som jag gör idag om jag köpt en snygg
Jäklarns så fin den där du!Sommarklocka på balkongen
Ja, den är riktigt trevligJäklarns så fin den där du!
Så bra den därSommarklocka på balkongen
Hieno kello! Ruotsin Breitling, jota ei saa peittää.
KylläHieno kello! Ruotsin Breitling, jota ei saa peittää.
Ei saa peittää !