• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

0D829557-7428-4C08-BC31-63D6BD823D73.jpeg

Leker i sandlådan
 
Svårt att avgöra bara från bilder, men säger du det så är det säkert så även på BOR.

Båda länkarna är lika tjocka, det som skiljer åt är spännet, gissar på att han menar att det blir fetare med ett dykarspänne 🙂

På jubilee är det rätt stor skillnad i grovlek på själva länken utöver clasp. + att dykarvariaten har skruvade länkbitar.

Läser man noga på BOR så verkar det dock vara samma länk med olika clasp på dessa...
 
Trevlig söndag alla.
För mig blir det nog en hård söndag med målning och trädgårdsarbete :)
Hårdaste beatern på då.
Älskar att denna var rejält repig när jag köpte den. Gör att man släpper alla hämningar.
Jag ville aldrig använt den som jag gör idag om jag köpt en snygg :D

20210530_124109.jpg
 
Trevlig söndag alla.
För mig blir det nog en hård söndag med målning och trädgårdsarbete :)
Hårdaste beatern på då.
Älskar att denna var rejält repig när jag köpte den. Gör att man släpper alla hämningar.
Jag ville aldrig använt den som jag gör idag om jag köpt en snygg :D

20210530_124109.jpg
Det är målet med en tool keeper :) jobbar hårt på min mesta sommarklocka. Har fått rejält med mikrorepor på det polerade, älskar det :) syns inte så bra på bilderna dock.
B8C3CD65-AC5A-4933-B2A6-4152673AF6CA.jpeg
 
Tillbaka
Topp