Nu är jag ingen hacker men verka inte gå att skicka pm till digFunderar på att säga adjö till denna svartglansiga Scurfa…. Full set … PM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu är jag ingen hacker men verka inte gå att skicka pm till digFunderar på att säga adjö till denna svartglansiga Scurfa…. Full set … PM
Va inte så jävla fåfängSnyggt! Men, är inte sekundaren lite kort @Von vad tycker du?
Skoja bara, är avundsjuk på den pjäsen!Va inte så jävla fåfäng
Skoja bara, är avundsjuk på den pjäsen!
fixadNu är jag ingen hacker men verka inte gå att skicka pm till dig
Samma med min squale. Segt på k&s känns det somDen verka få stanna. Avd osäljbar
Bästa comboHelm fick sig ett vitt gummi.
Ja, det verkar vara väldigt många långkörare och prisbumpar. Förstår inte riktigt varför heller, även om många inte längre kan "visa upp sig" som det heter i andra trådar så har man väl ändå kvar intresset?Samma med min squale. Segt på k&s känns det som
Känner igen känslanDen verka få stanna. Avd osäljbar
Fast den är ju konstig nädå riktigt coolSamma med min squale. Segt på k&s känns det som
Hahaha ja just det. Folk som aldrig ens sett en tisell sitter och bestämmer hur kvaliteten ärFast den är ju konstig nädå riktigt cool
En annan försöker ju sälja en anrik tisell. Tom så fantastisk att den blivit portad från en viss grupp på fb. Vilket egentligen borde öka dess värde
Vadå, är det bara VISSA klockor som GODKÄNNS i FB-gruppen?Fast den är ju konstig nädå riktigt cool
En annan försöker ju sälja en anrik tisell. Tom så fantastisk att den blivit portad från en viss grupp på fb. Vilket egentligen borde öka dess värde
Japp, bara det admin själv har haft är godkänt. Allt annat är bara skitVadå, är det bara VISSA klockor som GODKÄNNS i FB-gruppen?
Japp, bara det admin själv har haft är godkänt. Allt annat är bara skit
Bara DE som ÄR SLUTSÅLDA i HELA universum är GODKÄNDA! KAN HA felVadå, är det bara VISSA klockor som GODKÄNNS i FB-gruppen?
Slog till på en Second Hour Gin Clear, a faan altså, grym.
8uddiga stjärnor har, som alla andra symboler, olika betydelser. Just 8 har jag för mig förknippas med Venus (Planeten och Gudinnan)Jag har sett denhär stjärnan någonstans
Såg också den! Ser väldigt bra ut för pengarnaNoterade ett nytt/kommande märke i Facebook-flödet (https://hvdwatches.com/) som ska lansera en kickstarter-kampanj om drygt en månad.
Har dålig koll på klockor i allmänhet men micromärken i synnerhet, men är inte $399 lågt? Vad missar jag?
Ja, jag tycker om symboler . Fint klocka8uddiga stjärnor har, som alla andra symboler, olika betydelser. Just 8 har jag för mig förknippas med Venus (Planeten och Gudinnan)
Tror du tänker på Davidsstjärnan, men den är 6uddig