Dagens fransman. Någon som köpt dykaren från Serica?
Japp, jag har dykaren på g. Verkar som den kommer i augusti. Tills dess blir denna somrigare och somrigare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dagens fransman. Någon som köpt dykaren från Serica?
Kul! Ska bli roligt att höra hur du upplever den.
Japp, jag har dykaren på g. Verkar som den kommer i augusti. Tills dess blir denna somrigare och somrigare.
Jäklar vad lika dessa var:Passar på att jobba lite på altanen när vädret plötsligt tillåter. Nyförvärvet på armen.
Tre olika bilder, alla tagna i centrala Eriksberg. Hisingen är en hård plats.Vill slå ett slag för min Bertucci A-11 Americana. Vilken slitvarg det är! Också så stilig i sin enkla, robusta titankropp. Här är några bilder från det senaste året:
Ser fram emot många fler år och äventyr med min Bertucci!
Bra jäkla bandDet går inte att bära någonting annat i detta vädret!
The Matrix Reloaded.Ni som vet, ni vet.
Tidmätare för topic:
Snyggt! Men lite.. naket?Enkel nato. Aldrig testat förut.... Vet inte vad jag tycker??
’Ruttna hajen’Alltså.. det här med ks börjar fasen börjar bli ohälsosamt..
Klockbild för topic
Kanon! Men så är jag också en ivrig förespråkare för natoband och tycker att nästan alla klockor kläs bäst i det...Enkel nato. Aldrig testat förut.... Vet inte vad jag tycker??
Kanon! Men så är jag också en ivrig förespråkare för natoband och tycker att nästan alla klockor kläs bäst i det...
Cuff friendly som man sägerFunderat lite på införskaffa en bröllopsklocka (inte jag som gifter mig) men nog kommit fram till en f-91 kan kanske duga. Tunn, liten och klassiker...
Superb bildSNK805 i afton:
Snyggt! Men, är inte sekundaren lite kort @Von vad tycker du?Helm fick sig ett vitt gummi.