Ja tyvärr, så jag misstänker att Dream Diver inte hamnar under 43mm.
![Sorry :sorry: :sorry:](/styles/baisik/xenforo/smilies/sorry.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja tyvärr, så jag misstänker att Dream Diver inte hamnar under 43mm.
Bör ju dyka () upp härVar hittar du informationen om denna? Finns inget på Ocean Crawlers site...
Sitter väldigt bra på digDen är så snygg...
![]()
Tack!Sitter väldigt bra på dig![]()
Har alltid varit sugen på en Ocean Crawler. Riktigt coola modeller, och den där var helt i min smak.Nytt från Ocean Crawler, Dream Diver släpps 26/4
![]()
Tyvärr är det väl så att amerikaner generellt är...hmmmm...lite "större" vilket gör att de har armar som tål stora klockor bättre än tex genomsnittseuropeen . Klockor under 43mm klassas nog som damur...Ja tyvärr, så jag misstänker att Dream Diver inte hamnar under 43mm.
Snygg klocka som ser proportionerlig ut på din arm. Personligen tycker jag dock att tim- och minutvisarna är för trubbiga och "fläskiga".Den är så snygg...
![]()
Så jävla bra i solen! Inser att om jag valt blå eller turkos hade min nog inte såltsVi kör en bild till! Tog en sväng ner till stranden för att kolla badtemperaturen och råkade med min klocka skymma en anka som jag tänkte fota. Så kan det gå, ankan.
Vilka färger den här klockan har! Den djupaste blå jag sett på en urtavla! Klockan sitter dessutom som en smäck tack vare länken och boettens utformning. Länken är som många vet ganska biffig men det funkar väldigt bra! Låset är STORT och matchar därmed både länk och klocka.
![]()
Hört mycket om låset men pic or it is oklartVi kör en bild till! Tog en sväng ner till stranden för att kolla badtemperaturen och råkade med min klocka skymma en anka som jag tänkte fota. Så kan det gå, ankan.
Vilka färger den här klockan har! Den djupaste blå jag sett på en urtavla! Klockan sitter dessutom som en smäck tack vare länken och boettens utformning. Länken är som många vet ganska biffig men det funkar väldigt bra! Låset är STORT och matchar därmed både länk och klocka.
![]()
Hört mycket om låset men pic or it is oklart
Passande miljö, ruskigt fin klocka (när kommer den där gmt) och mycket bra bild. Så ska det va.Vi kör en bild till! Tog en sväng ner till stranden för att kolla badtemperaturen och råkade med min klocka skymma en anka som jag tänkte fota. Så kan det gå, ankan.
![]()
Ser ut som ett likadant som sitter på min M&S. Bumligt men fungerar. Satt på en Smith 36 mm också, lite stor där. Varit uppe tidigare i tråden ett par gånger och i min jämförelse.Jag har dig täckt, fam
Edit: så högt upp som på bilden brukar jag inte ha klockan, därav att det ser ut som att den stryper armen.
![]()
Yes, det måste vara samma modell, men på Smiths är det väl ett 20 mm brett spänne? Det här är väl 24 mm brett iaf. Exklusive tryckknapparna.Ser ut som ett likadant som sitter på min M&S. Bumligt men fungerar. Satt på en Smith 36 mm också, lite stor där. Varit uppe tidigare i tråden ett par gånger och i min jämförelse.
Verkar så, ingen av modellerna finns på länk. Däremot kan du köpa länken separat, finns på hemsidan. Dyrare antar jag 150€ och med polerad mittlänk och borstade sidolänkar...Kan det vara så att Christopher Ward GMT pepsi varianten på länk sålt slut på CWs hemsida ?
Finns inte det alternativet längre vad jag kan se.
Tur man hann beställa innan dåVerkar så, ingen av modellerna finns på länk. Däremot kan du köpa länken separat, finns på hemsidan. Dyrare antar jag 150€ och med polerad mittlänk och borstade sidolänkar...
Den kommer du bli glad av.Tur man hann beställa innan dåBlev mest nyfiken på varför den var bortplockad.
Ändå snyggt ju! Riktigt cleantJag har dig täckt, fam
Edit: så högt upp som på bilden brukar jag inte ha klockan, därav att det ser ut som att den stryper armen.
![]()
Snygg klocka som ser proportionerlig ut på din arm. Personligen tycker jag dock att tim- och minutvisarna är för trubbiga och "fläskiga".
Nytt från Ocean Crawler, Dream Diver släpps 26/4
![]()
Så snygg !! Vill ha.brONSdag
![]()
Så sant, så sant!Det kan aldrig bli för fläskiga visare på dykare![]()