Jonvafan
Basic
Snygg! Verkar vara en stålklocka vilket är ju trevligt men den var ju lite dyrare också då förstås.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Verkar vara en stålklocka vilket är ju trevligt men den var ju lite dyrare också då förstås.
Jag har den i stål som är stålfärgad.Snygg! Verkar vara en stålklocka vilket är ju trevligt men den var ju lite dyrare också då förstås.
Wow! Stort tack!Du tar så djävulskt bra bilder!
Vad är ditt modus operandi?
Timex är avföringen @JoxTimex T80 X Pac-Man TW2U32000
Timex T80 Pac-Man TW2U32000 Veckodag- och datum-visningDagens datum och dag kan visas på urtavlan. Kronograf Används till att mäta tidsintervall (stoppur). Typiskt konstruerad som mindre urtavla klockans mitt. Dagligt alarmDet dagliga alarmet har en ljudswww.klockor.se
Här finns en del, bra priser också
@Jonvafan @Equilibrium
Jag tycker att den är ganska stor. Sitter bra på mig men hade gärna sett den iallafall 2mm mindre. Men smaken är ju som baken.... jag gillar mindre klockor. Jag har 19cm runt handleden själv.]
Hur upplever du storleken på PRXen? Är sugen på automatarn som släpps i sommar men är orolig att den är för stor för min handled på typ 16,5 cm.
A168WG9 är den helt guldfärgadeSambon frågade om jag kan köpa en guldfärgad digitalare åt henne att ha som beater. Är det någon här som har koll på vad den där mest klassiska Casion har för referens, är det A159? Någon annan referens eller något annat märke som kanske är bättre? Timex?
Edit: Hej föresten
Gomorron världen, snart dags för jobb igen.
Steeeeek
Pastell² idag!
Finns ju en hel PRX-passaround-tråd med många tankar om storleken och hur den bärs]
Hur upplever du storleken på PRXen? Är sugen på automatarn som släpps i sommar men är orolig att den är för stor för min handled på typ 16,5 cm.
Tagga mig då fegisIdag blev det en riktig skitklocka!
Super like på hunden!Dagens mikro samt jycke.
Läskigt bra och helrätt på catwalken i sommar, får du mycket hugg?
Pastell² idag!
Varför, du är ju tillbaka nu. Jag törstar inte längre efter din uppmärksamhet nuTagga mig då fegis
OKEJ det låter faktamässigt helt rimligt! WOWVarför, du är ju tillbaka nu. Jag törstar inte längre efter din uppmärksamhet nu