• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

8FD28BD8-E80B-45B6-8DB2-028A622BFE8B.jpeg

Finns dock ej att köpa i Sverige.
www.timex.eu eller tråla bukten.
Snygg! Verkar vara en stålklocka vilket är ju trevligt men den var ju lite dyrare också då förstås.

Du tar så djävulskt bra bilder!

Vad är ditt modus operandi?
Wow! Stort tack! 😊🙏🏼

Hm, mitt modus operandi...? Jadu, har en Canon Eos 600D som i sig absolut inte är ngt monster, och denna bilden togs med en ”nifty fifty”, en 50mm fast lins, också den billig. Tog denna bilden med stativ och en liten IR-självutlösare och naturligt kvällsljus. Sen lite pill i valfritt redigeringsprogram i mobil eller dator om man så vill.

Moderna kameror idag kan man ju styra med mobilen och på så sätt ha ännu bättre kontroll och ta ännu bättre bilder, men jag är inte där än att jag kan motivera att spendera dom pengarna på sån utrustning.

]

Hur upplever du storleken på PRXen? Är sugen på automatarn som släpps i sommar men är orolig att den är för stor för min handled på typ 16,5 cm.

C32A9BCD-6D16-4DBF-913D-672181922D53.jpeg

16AF4525-1E43-402F-8955-ADD250479DFE.jpeg
Jag tycker att den är ganska stor. Sitter bra på mig men hade gärna sett den iallafall 2mm mindre. Men smaken är ju som baken.... jag gillar mindre klockor. Jag har 19cm runt handleden själv.

Finns det nån som sitter på ett svart eller orange Borealis gummi i 20 mm?
Jag kan erbjuda ett dito svart i 22 mm i byte om mina pengar inte lockar...

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp