Vilken sötis Doris hälsar tillbakaSuper like på hunden!
Kiara hälsar, jobbigt med solen i ögonen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken sötis Doris hälsar tillbakaSuper like på hunden!
Kiara hälsar, jobbigt med solen i ögonen
Steeeeek
Eller hur! Nästan så man önskar att man var singel i sommarLäskigt bra och helrätt på catwalken i sommar, får du mycket hugg?
Vem gjorde det bäst?
Olika fast ändå lika!Så sjukt coola allihopa!
Olika fast ändå lika!
Gjorde vad bäst? Har du sprungit naken på Storgatan nu igenVem gjorde det bäst?
Äh, nyversioner av gamla dykare! Springer aldrig naken, har alltid min mankini på mig.Gjorde vad bäst? Har du sprungit naken på Storgatan nu igen
Vem gjorde det bäst?
Är du säker på att du och urmakaren pratade om att NH35 var en sämre version av 4r35 eller var det något annat urverk ni snackade om?Är på Klockmaster I Globen i detta nu. Tog upp vår diskussion ang både Tisell och Citizen samt nh35 vs 4r35....dom fick ett gott skratt..
Ehh tro mig, pratade med urmakare.(brukar häls på dom ibland). Han sa såhär: Nh35 och 4r35 ser likadana ut men är inte samma. Dvs urverket ser likadant ut, delarna SER likadana ut. Men stor skillnad på kvaliten. Han har meckat med många nh35 och 4r35 urverk. 4r35 urverken är nyare och med bättre kvalitet på delarna, finish mm..
Dagens fransman. Någon som köpt dykaren från Serica?
Japp, jag har dykaren på g. Verkar som den kommer i augusti. Tills dess blir denna somrigare och somrigare.
Så vi är iaf 4 i tråden som har Sericas 4512 och alla tavlor är representerade. En av mina favoriter i lådan som burits varje dag sedan den anlände.
Serica Commandon fick följa med på en somrig promenad i solskenet. Den har suttit på armen sedan jag fick den. Fantastiskt bra den är!
Sitter som en smäck, tack själv. Nog den klockan jag haft med bäst utfört datum