Tack! Känns som en stabil kompis i sommar.Grym badklocka, grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Känns som en stabil kompis i sommar.Grym badklocka, grattis!
Och den andre, måste säga den gillas medFick hem två nya G-shock idag, denna var grym! Härligt mönster på ramen
Ser ut som en riktig keeper. Grymt snygg! Är det textur i tavlan eller är den matt svart?Och på Baltic’s tropic. Grymt smidigt med snabbfäste på länken Färdigspammat för idag..
Såå jävla snygg!13h jobb idag och äntligen hemma.
Jo men så klart om man skall vara seriös.Priset, min vän, tror du inte det avgör... inte alltid prestanda eller kvalitet?
Vad är det man säger här? Just det ja... Köööööööööp!
Lite sugen är jag allt
Wotd, nåja kväll. Målat staketpinnar större delen av dagen. Trä och västkust är ite optimalt, men snyggt. Sen en öl i solen, lite mat och en dusch. Hela sommarens ledighet kvar Dvs mycket målning.
Jag vet inte vad de brukar ligga på men med 20% rabatt så kanske du kan se det som att du köper den till normalpris, momsad och klart.
Lite sugen är jag allt
Det är textur, syns i bra ljus. Jag ska försöka behålla den men det brukar gå sådär. Än så länge känns den dock riktigt braSer ut som en riktig keeper. Grymt snygg! Är det textur i tavlan eller är den matt svart?
Lite sugen är jag allt
Normalpris är det som står, alltså 495$.Jag vet inte vad de brukar ligga på men med 20% rabatt så kanske du kan se det som att du köper den till normalpris, momsad och klart.
Ja, det anställs folk hela tiden...Anställer ni på ditt jobb?
Semester 1 juli å 3 månader... sa du så?
Är du universitetslärare?
Ja, det anställs folk hela tiden...
Ledig i alla fall. Denna veckan och till 1 september (siste maj och tre månader)
Nix.
Mystiken tätnar på dej.
Ja, det anställs folk hela tiden...
Ledig i alla fall. Denna veckan och till 1 september (siste maj och tre månader)
Nix.
Mystiken tätnar på dej.
KÖÖÖÖÖÖÖPPP!
Jag menar berätta mer!
Var ansöker man?
Jag kan räkna ut vad som helst i huvudet, det är en egenskap som behövs på alla företag
Kan du PM:A mig med kommande fredags vinnande nummer i Euro-Jackpot så blir jag gladKÖÖÖÖÖÖÖPPP!
Jag menar berätta mer!
Var ansöker man?
Jag kan räkna ut vad som helst i huvudet, det är en egenskap som behövs på alla företag
Skall inte hålla dej på halster. Inte så konstigt. Jobbar 75% men jobbar in under vintern så jag kan ta komp ledigt över sommaren. Kostar mej 25% av lön... före skatt... Klart värt det tycker jag i min ålder. Kan ju ta delpension om jag vill. Alternativet är att pensionera sig... Stor organisation, tusentals anställda, så anställs alltid nånstans. Men har ju inte med mina villkor att göra. Ibland är det bra att vara äldre... om de är måna om att ha en kvar!
Kan du PM:A mig med kommande fredags vinnande nummer i Euro-Jackpot så blir jag glad
Måste säga att jag diggar denna, skön på handleden och rätt vintage-känsla!
Sambon frågade om jag kan köpa en guldfärgad digitalare åt henne att ha som beater. Är det någon här som har koll på vad den där mest klassiska Casion har för referens, är det A159? Någon annan referens eller något annat märke som kanske är bättre? Timex?
Edit: Hej föresten
1782380[/ATTACH]