No way , holy s....Affordable kultklocka från tidigt 90tal. Camel Trophy Super Chrono på originalbandet.
Min andra klocka när jag var liten
Oj vilka känslor .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
No way , holy s....Affordable kultklocka från tidigt 90tal. Camel Trophy Super Chrono på originalbandet.
Både är bra men jag håller med, dena är lite mera "vintage" kanske . Jag prövade Milano för en dag... super bekvämKör Milano idag. Angående pushers gillar jag dessa bättre än dom nya. Hade klockan haft mer vintage attribut hade jag diggat runda oldschool bättre.
Jäkla bra den där! Blir inte mer somrigt.Prometheus dagen till ära som dessutom fått på sig ett canvas.
Jag gillar den skarpt.Jäkla bra den där! Blir inte mer somrigt.
Mycket bra på svart canvas!Prometheus dagen till ära som dessutom fått på sig ett canvas.
Fel men skitsammaNågon som använder Samsung earbuds pro av er?
Har airpods pro nu dom funkar men inte optimalt till Ultran.
Tackar men tappat kvittotMycket bra på svart canvas!
Har den också helt i stål på original länk.No way , holy s....
Min andra klocka när jag var liten
Oj vilka känslor .
Någon som använder Samsung galaxy buds pro av er?
Har airpods pro nu dom funkar men inte optimalt till Ultran.
Jag har ett rosa perlon, osäker på bredd kan kolla det ikväll. Är det 22mm skickar jag det till digÄr det någon som sitter på ett rosa band i 22 mm?
Har den också helt i stål på original länk.
(fast det är inte till salu förstås, mest för skryts skull)Är det någon som sitter på ett rosa band i 22 mm?
Amendurå O_O(fast det är inte till salu förstås, mest för skryts skull)
SupersnälltJag har ett rosa perlon, osäker på bredd kan kolla det ikväll. Är det 22mm skickar jag det till dig