Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, jag var bara lite nyfiken på deras utbud. Skulle gärna testa den här men priset var lite väl saftigt och den är nog tyvärr väldigt svårsåld om man skulle tröttna.
![]()
Men är garantin verkligen bara giltig i 15 dagar eller är det någon slags språkförbistring?
Precis, och det kan man väl på sätt och vis förstå men det är klart att det är roligare med färgglada färger och egen, lekfull design. Även om man når stora framgångar med modeller som är mer kommersiellt gångbara så kan man ju fortfarande göra mindre batcher av experimentell karaktär men det känns som att många försöker komma med något eget för att skapa sig ett namn och sen släpper man det egna formspråket (med några få undantag) så fort det börjar ta fart vilket är synd.
Det låter ju betydligt bättre och mycket mer rimligt men vad är det då man menar med 15 days warranty?Språkförbistring utan någon större tvekan.
Hade du scrollat ner en aning till på samma sida så står det så här,
![]()
Ja det däremot har jag ingen aning omDet låter ju betydligt bättre och mycket mer rimligt men vad är det då man menar med 15 days warranty?![]()
Riktigt bra! Har du moddat själv eller är det en befintlig modell?En bra bit bak i tråden nu visade någon en bild på en Vostok som jag tyckte såg förjäkla najs ut. Jag vet inte om den anses "äkta" Vostok av folket då den verkar vara designad av andra och tillverkad av Vostok. Att det står på engelska kanske inte heller är som det brukar vara så att säga, är dålig på detta
. Men inspirerad av den bilden, så härmades jag därmed och fick då hem denna idag, min första ryss
![]()
![]()
Tycker färgen ändrar nyanser jäkligt fint beroende på typ av ljus och så. Och verkar som jag slapp moms, så än mer nöjd![]()
Tack!Riktigt bra! Har du moddat själv eller är det en befintlig modell?
Den har t.o.m ett eget ref.nr så den är så legit den kan bli, se det som en LE typ.En bra bit bak i tråden nu visade någon en bild på en Vostok som jag tyckte såg förjäkla najs ut. Jag vet inte om den anses "äkta" Vostok av folket då den verkar vara designad av andra och tillverkad av Vostok. Att det står på engelska kanske inte heller är som det brukar vara så att säga, är dålig på detta
. Men inspirerad av den bilden, så härmades jag därmed och fick då hem denna idag, min första ryss
![]()
![]()
Tycker färgen ändrar nyanser jäkligt fint beroende på typ av ljus och så. Och verkar som jag slapp moms, så än mer nöjd![]()
Din annons ligger i fel del, du har lagt upp den i lifestyle...26 grader i Finland idag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Din annons ligger i fel del, du har lagt upp den i lifestyle...
Tror nog att alla i denna tråd är överens om att... KöööööÖööP!Denna fortsätter att pryda armen. Lite sugen dock på den Stowan som ligger ute på KSska man eller ska man inte.. det är frågan??
![]()
En bra bit bak i tråden nu visade någon en bild på en Vostok som jag tyckte såg förjäkla najs ut. Jag vet inte om den anses "äkta" Vostok av folket då den verkar vara designad av andra och tillverkad av Vostok. Att det står på engelska kanske inte heller är som det brukar vara så att säga, är dålig på detta
![]()
![]()
Tack för tipset, men nej de verkar inte ha den inne.
Jag kan maila och fråga.
Zackrissons erbjuder 25% rabatt med koden All25 men det ska tydligen vara lite struligt att handla därifrån just nu med långa svarstider och lång leverans.
@Kessler kanske kan dela med sig av sin erfarenhet?![]()
Härliga färger, gillar grönt. Vad är det för mått på den?En bra bit bak i tråden nu visade någon en bild på en Vostok som jag tyckte såg förjäkla najs ut. Jag vet inte om den anses "äkta" Vostok av folket då den verkar vara designad av andra och tillverkad av Vostok. Att det står på engelska kanske inte heller är som det brukar vara så att säga, är dålig på detta
![]()
![]()
Jag har en stygg schysst V-Wolf på annons, den är både somrig och tuffHade ju tänkt en maranez samui som sommar klocka i en trevlig färg, men det verkar ju inte hinna komma nån ny batch?? Så tips på en trevlig somrig micro mottages tacksamt![]()
Ser bra ut
Härliga färger, gillar grönt. Vad är det för mått på den?
Tack för snabbt svar.Boett ungefär 42, bezel ca 40, lug-lug ca 46, bandbredd 22 och höjd 15.
Haha orkar inte kommentera det mer egentligen. Men kan väl skriva såhär då @Psykel Jag skulle valt Yema själva och nej det tillkommer inte moms osv. Men det är dyrare där dock. Men skulle valt det ändå.Zackrissons erbjuder 25% rabatt med koden All25 men det ska tydligen vara lite struligt att handla därifrån just nu med långa svarstider och lång leverans.
@Kessler kanske kan dela med sig av sin erfarenhet?![]()