Även jag kör kronograf idag!Dagens följeslagare och klart affordable beggade idag. Trevlig helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Även jag kör kronograf idag!Dagens följeslagare och klart affordable beggade idag. Trevlig helg!
Helrätt! För jäkla kaxig den där hörruÄven jag kör kronograf idag!
Ja, den är rätt uppkäftig! Brukar ha lite svårt för slitna klockor, men tycker den här gör sig helrätt i stuket!Helrätt! För jäkla kaxig den där hörru
Tack för input! Får se hur jag gör, överväger lite annat också.Haha orkar inte kommentera det mer egentligen. Men kan väl skriva såhär då @Psykel Jag skulle valt Yema själva och nej det tillkommer inte moms osv. Men det är dyrare där dock. Men skulle valt det ändå.
Jag missade såklart erbjudandet med gummit. Men tog bara 2 dagar från Yema iaf. Har dock fortfarande inte bestämt mig om den ska behållas.
Känns som den där kommer bli min tredje traska..antar att du är nöjd med den?
Vet ej exakt när vi släpper bilder på hela klockan, kan bli rätt snart men vågar inte lova ngt. Vi väntar just nu på sista pre-production delarna för att säkerställa att dom är som vi vill, innan dess kommer vi inte släppa några hela bilder tyvärr.@JohnMonchard När släpper ni bilder på kronon ni jobbar på? Är det ett tag kvar eller snart? Om jag hinner se den och den ser schysst ut kanske jag skickar tillbaka Yeman men har ju bara 10 dagar på mig med Yeman hehe.
Gillar er Art Deco också. Hade lätt köpt en i vitt. Men kan hända att jag köper den blå annars
Trevlig den där!Dagens:
✌
Tycker den här kändes prisvärd och jäkligt sommartrevlig via Erikson!Någon som har tips på min nästa klocka? Nånstans upp till 15' fungerar, behöver något mer trevligt på handleden nu i sommar så klart!
Jäkla rebell!
Skit i det där och dra på posten istället!Då var det dags igen.
Kan rekommendera denna... mycket pang för pengen..Hade ju tänkt en maranez samui som sommar klocka i en trevlig färg, men det verkar ju inte hinna komma nån ny batch?? Så tips på en trevlig somrig micro mottages tacksamt
Mums. Snygg kombo. Är det spaceband?Dagens:
✌
Känns som den där kommer bli min tredje traska..antar att du är nöjd med den?
Får vi se idag då ?Haha samma här. Liiite dyr. Tycker dock det är coolt vad de gör.
Åh vad fina katter ovan. Får posta på mina imorgon
Mmum
Mums. Snygg kombo. Är det spaceband?
Inga problem - ingen stress@thewordfox - Glömde mäta bandet igår, körde ihop sig lite. Ber om ursäkt för detta, kolla det i afton!
Jag beställde direkt från GG för att jag var Sonic-snabb. Hade jag väntat lite så hade det blivit Mi-Watch.Ni som beställt nya GG Peacemaker, beställde ni från Mi-watch eller direkt från GG? I EU borde man få 1 år längre garanti?