AndyJ
Silver
Ja verkligen Sjukt välbyggd med för att vara en Citizen. Men det är ju inte en T.....Den är bra alltså! Hade den blå varianten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja verkligen Sjukt välbyggd med för att vara en Citizen. Men det är ju inte en T.....Den är bra alltså! Hade den blå varianten...
Bra som den är! Eller vill du bli av med?Ja verkligen Sjukt välbyggd med för att vara en Citizen. Men det är ju inte en T.....
Blev så inspirerad av @Nilas att jag bytte tillbaka till min SMDJ.
Övervakar vattning av gräsmattan.
Edit: Cronos är på min lista med. Den blå dock. Skulle också önska att dom släppte den med slät glasring.
Av någon konstig anledning kom jag att tänka på denna....
Laco skulle jag säga.Smakråd eftersöks.... Ska på stan med fru och tonårsdotter för klädshopping och eventuellt snabbvisit hos urhandlarn. Vilken klocka blir bäst till jeans och t-shirt?
Flieger for the winSmakråd eftersöks.... Ska på stan med fru och tonårsdotter för klädshopping och eventuellt snabbvisit hos urhandlarn. Vilken klocka blir bäst till jeans och t-shirt?
Tack ändå för att du kollade <3@thewordfox
Bandet var tyvärr 20mm..