Ska beställa en med det verket nästa köp känner jag! Blå tror jag!Japp 2824-2 clone.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska beställa en med det verket nästa köp känner jag! Blå tror jag!Japp 2824-2 clone.
Låter som att det är dags att bli OWG och göra sig av med den där Traskan då.
Bra tänkt! Den gör väl ingen skada i din låda ett tag till (...jag behöver samla ihop en hög också)Hahaha
Var inne på att byta Commutern mot en större vit klocka, typ nya CW Explorern eller Borealis Adraga. Men det är orange på dom också vilket jag tycker blir en färg för mycket.
Commutern är superclean så den får bli kvar trots att den är två eller tre millimeter för liten för min handled.
Du kommer inte att bli besviken . Dom är trevliga allihopa.Ska beställa en med det verket nästa köp känner jag! Blå tror jag!
Fan! Sjukt ändå att jag satt och tänkte att jag skulle klippa en Cronos!Du kommer inte att bli besviken . Dom är trevliga allihopa.
Beställer nog en till i helgen jag med. Är sugen på en i gun metal grey men då får det bli en Cronos, dock samma verk
Låter som att du behöver en PRXHahaha
Var inne på att byta Commutern mot en större vit klocka, typ nya CW Explorern eller Borealis Adraga. Men det är orange på dom också vilket jag tycker blir en färg för mycket.
Commutern är superclean så den får bli kvar trots att den är två eller tre millimeter för liten för min handled.
KöööpFan! Sjukt ändå att jag satt och tänkte att jag skulle klippa en Cronos!
Inget av det, det är ett PT5000.
Fantastisk tidshållning, har gått +21sek på 7 dygn (+3sek/dygn). Jämna steg med min Seamaster så jag är nöjd .
Du kommer inte att bli besviken . Dom är trevliga allihopa.
Beställer nog en till i helgen jag med. Är sugen på en i gun metal grey men då får det bli en Cronos, dock samma verk
Fan! Sjukt ändå att jag satt och tänkte att jag skulle klippa en Cronos!
Låter som att du behöver en PRX
Brorsan köpte på läder, men han gillade inte alls det medföljande.Äh va fan. Vill ha nytt band dock. Men nu behålls den alltså.
Om PT verket skulle lyfta på hatten och gå i pension så kan man ju alltid stoppa i ett ETA tänker jag mig.
Cronos Sub?
Är inne på en sån jag med. Fast först nya SM MM300. Om dom kan få in den blåa eller gröna snart dårå...
Ska vi göra som vi brukar @KandreasF?
Du köper, inser att den är lite för stor och flippityflippar till Das Schnede...eh... Klockköpenz.
Ja jo tanken har ju slagit mig
Blå eller svart powermatic?
Mjo det var sådär, tycker inte det passar. Ja racing ska jag ha Kanske ett BOR med. Tyvärr missade jag ju erbjudandet, hade fått ett tropic om jag beställt en dag senare. Ska köpa ett sånt här när jag bestämt mig för brunt eller rött:Brorsan köpte på läder, men han gillade inte alls det medföljande.
En brun racing-strap kanske? Eller varför inte ett tropic rally?!
Brunt säger jag!Mjo det var sådär, tycker inte det passar. Ja racing ska jag ha Kanske ett BOR med. Tyvärr missade jag ju erbjudandet, hade fått ett tropic om jag beställt en dag senare. Ska köpa ett sånt här när jag bestämt mig för brunt eller rött:
Mjo det är jäkligt snygg brun färg. Tänkte att rött skulle matcha visarna. Men bruna finns på royalstraps också så lutar ändå åt det. Men ska se vad Dan Henry svarar också, gått en vecka utan att nåt hänt. Beställde ett brunt racing-läder därifrån och har ju inte fått pengar tillbaka än för mitt försvunna paket (klocka plus band)Brunt säger jag!
Haha exakt. Och så frågar jag om Traskan, du säger inte än. Och så börjar vi om.Om PT verket skulle lyfta på hatten och gå i pension så kan man ju alltid stoppa i ett ETA tänker jag mig.
Cronos Sub?
Är inne på en sån jag med. Fast först nya SM MM300. Om dom kan få in den blåa eller gröna snart dårå...
Ska vi göra som vi brukar @KandreasF?
Du köper, inser att den är lite för stor och flippityflippar till Das Schnede...eh... Klockköpenz.
Ja jo tanken har ju slagit mig
Blå eller svart powermatic?
Den är bra alltså! Hade den blå varianten...På väg hem
Vilket jädra ljus! Trodde först det var Squale rödingen
Drar iväg på jobb tills imorgon eftermiddag.
Piggar upp med att byta till Pepsi.
Grymt bra glas på dom
Drar iväg på jobb tills imorgon eftermiddag.
Piggar upp med att byta till Pepsi.