Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men man väljer ju inte dagens klocka efter hur den blir på bild, eller....?Ny dag nya möjligheter. Kunde inte valt ett sämre klockslag för bild på klockan
Trevlig helg alla
Rastlösa själars klubb sammanträder här varje Lördag....Finns det något intresse för denna om jag skulle bestämma mig för att flippa den..?
He va let OrientSmakråd eftersöks.... Ska på stan med fru och tonårsdotter för klädshopping och eventuellt snabbvisit hos urhandlarn. Vilken klocka blir bäst till jeans och t-shirt?
Hur menar du?Men man väljer ju inte dagens klocka efter hur den blir på bild, eller....?
Skönt nördigt....Hur menar du?
Det jag menar är att man kan välja ett klockslag då visarna gör mer rättvisa åt klockan. Men är absolut inte den som sitter och ändrar innan en bild eller ställer alarm varje dag när klockan är 10:10
Hur är vridringen på den där ?
Fiffig dotter ! Hur gammal är hon om jag får fråga ?Dottern fick bestämma så det blev Orient..
Snart 18 så man får va glad att hon vill umgås med far. Hennes val förvånar mig inte då hon bär Michael Kors med massa bling...Fiffig dotter ! Hur gammal är hon om jag får fråga ?
Förstår, min dotter är 14 och det är verkligen konstigt för det var ju bara typ ett halvår sedan som jag gick med henne till dagisSnart 18 så man får va glad att hon vill umgås med far. Hennes val förvånar mig inte då hon bär Michael Kors med massa bling...
Ja, hur gick det till? Min "lilla" jobbar extra på krogen så nu får man sköta sig där med....Förstår, min dotter är 14 och det är verkligen konstigt för det var ju bara typ ett halvår sedan som jag gick med henne till dagis
Jag försöker allt jag kan att överföra klockintresset till mina barn, men det går nästan kräftgång alltsåJa, hur gick det till? Min "lilla" jobbar extra på krogen så nu får man sköta sig där med....
Dem gör inte alltid som man vill har jag märkt...Jag försöker allt jag kan att överföra klockintresset till mina barn, men det går nästan kräftgång alltså
Snygg bild! (Och klocka)Flyr solen en stund, skugga och kaffe. Inte helt dumt, även om klockan gör sig bättre i solskenet
Tack! På tal om snygg klocka, har varit så nära på att hugga din T-183 ett par gånger. Tycker den är så himla fräck. Måste samla lite mer mod bara...Snygg bild! (Och klocka)
Det där duger inte i den här tråden, här är det bara köööööööp som gällerTack! På tal om snygg klocka, har varit så nära på att hugga din T-183 ett par gånger. Tycker den är så himla fräck. Måste samla lite mer mod bara...
Känns rimligt, kööööp bara köp!Det där duger inte i den här tråden, här är det bara köööööööp som gäller
Ja, den är oerhört cool! Samla mod och dra iväg ett PM när du känner dig redo så hittar vi en lösningTack! På tal om snygg klocka, har varit så nära på att hugga din T-183 ett par gånger. Tycker den är så himla fräck. Måste samla lite mer mod bara...
Den där är köttPå g hem med lunchen..