Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag glömmer aldrig när jag postade och skrev att jag tyckte gubben på baksidan inte så lite påminde om en viss bild av Bill MurrayIbland blir det inte som man tänkt sig, men nästan. Hade en tanke i alla fall. Det blev såhär.
Hahaha ja det var hemskt vad de var likaJag glömmer aldrig när jag postade och skrev att jag tyckte gubben på baksidan inte så lite påminde om en viss bild av Bill Murray
Kunskap är mackt !
Hajkött!Den där är kött
Har du smakat isländskt ruttet hajkött ?Hajkött!
Nej du f*n! Jobbade ihop med en Islänning en gång och han pratade valkött ungefär som vi pratar om surströmming... Tror det är en skröna bara, men motbevisa mig gärna!Har du smakat isländskt ruttet hajkött ?
Har nån överhuvudtaget i tråden gjort det ?
Kittlar dödsskönt i kistan och får fem kistor av fem möjliga:
Inte val utan haj. Valkött är rött och mycket gott, smaken påminner om vanligt nötkött.Nej du f*n! Jobbade ihop med en Islänning en gång och han pratade valkött ungefär som vi pratar om surströmming... Tror det är en skröna bara, men motbevisa mig gärna!
Huvaligen...Inte val utan haj. Valkött är rött och mycket gott, smaken påminner om vanligt nötkött.
Läs ovan om ’hákarl’ från Wikipedia
Typ det första en islänning gör när man kommer hit för första gången är att bjuda på haj.
Lukten ja... kan bäst beskrivas som en av piss, proppfull blöja som legat ute i 30 graders värme (helst på ett svartmålat plåttak) i ett par dagar.
Delikat
De blir nog billigt i pm tänker jagTippen kön=lördagsnöjet
@KandreasF
Vad ligger ett barton i värde. Fundera lite på om det kan passa nanok
Cheva ?På väg hem i baksätet....
Buick -57, men i den vinkeln är det svårt att se skillnad. Du kan dina raggarbilar du @EquilibriumCheva ?
Faktiskt så var det en vild gissning från min sida. Här på Island existerar inte raggarkulturen som sådan.Buick -57, men i den vinkeln är det svårt att se skillnad. Du kan dina raggarbilar du @Equilibrium
Jäklar vilket villha-sug jag fick på den Loriern nu...uschanemej...Hjälper svärföräldrarna att lägga lite cement. Ölen självklart obligatorisk i 28 grader värme.
Nu menar du väl ändå min Hamilton ?Jäklar vilket villha-sug jag fick på den Loriern nu...uschanemej...
Jo den också. Men Loriern på den bilden! ÅååNu menar du väl ändå min Hamilton ?
Riktigt snygg! Gillar armbandet med mix av "bed of pearls" och "vanlig" länk.Sjukt bra den här
Ja riktigt trevlig och väldigt bekväm.Riktigt snygg! Gillar armbandet med mix av "bed of pearls" och "vanlig" länk.
Är Du född Islänning lr "bara" inflyttade? Jag har tagit för givet att du är emigrerade dit eftersom du skriver korrekt svenska....Faktiskt så var det en vild gissning från min sida. Här på Island existerar inte raggarkulturen som sådan.
Strax dax, ska bara byta om och hämta en kall!
På väg hem i baksätet....
Gott att sola flinten i det sköna sommarvädret....Baksäte här också... brudarna är så rädda för lite blåst i håret och jag åker inte Cab med taket uppe
Haha exakt. Och så frågar jag om Traskan, du säger inte än. Och så börjar vi om.
Hur är vridringen på den där ?
Alltså, går den att vrida åt bägge hållen ?
Jag och @kjesul måste veta
Skulle kunna köpa en bara för BoR-länkens skull... Att själva klockan också är urläcker, är bara en bonus! Helnöjd?Sjukt bra den här
Ähh. Jag vill bara ha den om det är mig du vill sälja tillHahaha
Kommer bli slagsmål över Commutern om jag bestämmer mig för att sälja!