Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min poolbudget var tight, väldigt tightHar varenda jävel i den här tråden pool eller?
Köp affordable klocka > ha råd med pool.
Pool. Eller njaa..redneck varianten i alla fallHar varenda jävel i den här tråden pool eller?
Jag har ett solkigt badkar.Har varenda jävel i den här tråden pool eller?
Det svalkar det medJag har ett solkigt badkar.
Det vart riktigt fint! Kul att den stannar i trådenFin affär med @Defreud och postnord överraskar med tidig lördagsleverans, då sitter den på snabbare än någonsin. Riktigt snyggt och skönt ur detta
Njuter på
Same here
Skål på erFan vad ni gottar er allihopa! Ta en bira för mig också som jobbar i nio timmar till
Exakt så.Har varenda jävel i den här tråden pool eller?
Vad heter modellen?
Pool? Nä fan det har man ju inte råd med.. kör med sjö istället!Har varenda jävel i den här tråden pool eller?
Kör oxå scuba idag! Utan klister dock. Eller det skulle väl vara t-shirten som klistrar mot ryggen. Dum dag att bygga i trädgården.Avnjuter kvällen hos mor och far med Karlssons klisterklockan.