Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lutar åt overkligt hög halt pool-ägare i tråden?För varmt idag så håller mig inne och spelar vinylskivor istället medans alla andra tydligen hänger i poolen..
Ping @-RI- . Tips på hur du kan starta pmet om du finner modetOm man är aktiv i mikrotråden och startar sitt PM till mig med texten "Jag hör squaler om att man kan få rabatt" så hyvlar jag 200:- till på mitt redan låga pris på T183.
Haha! Perfekt, kanske kommer med ett bud men det är fyra öl kvar ditPing @-RI- . Tips på hur du kan starta pmet om du finner modet
Pool. Eller njaa..redneck varianten i alla fall
Och hur många klick...
De kanske gjorde ett gruppköp i tråden som vi missade.. Den är mysig måste jag erkänna om man kan leva med 5 ATM, dvs ett nono för alla poolägare. Ingen vidare lume. Men fick den för kaffepengar och diggar storleken. Så jag är nöjd..Lutar åt overkligt hög halt pool-ägare i tråden?
Vad gillar du alfan? Är lite intresserad av intryck på en sådan.
Jag är grymt nöjdSkulle kunna köpa en bara för BoR-länkens skull... Att själva klockan också är urläcker, är bara en bonus! Helnöjd?
Det var ju 21! Lite skillnad..Nu är det dags! 16 grader får duga..
Åker den upp till norr?Tror jag ska slänga på mig Synchron, på måndag åker den iväg på utlåning en period.
STOP!Kebab och cola fick bli proviant på "lunchrasten"! Oris hamnade inte helt oväntat på handleden även ikväll.
Det gör du helt rätt i, testa hur mycket du villÅker den upp till norr?
I så fall ska jag försöka stämma träff och prova den lite i smyg också!
Satana galningVilken lyx.
Satana särring har tjatat om en pool i flera år. Jag köpte en vattenspridare åt barnen och sa åt tjejen att hon får väl för fan duscha som alla andra vuxna.
Inga klick tyvärr.
Steglös bidirectional bezel på Sharkmaster GMT. Friktion mot gummi är min gissning.
Käften n00b
Hör till!Bytt till Lacon framåt kvällen....
Okej, inga fler (idag)STOP!
Tycker vi bestämmer att bilder på en viss Eterna och Oris inte visas här i tråden? Deal? Deal!
....... missade det finstiltaOkej, inga fler (idag)
Sitter du och kodar?Sämre arbetsplats kan man ju ha.