Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fina! Synd bara att man inte lär lyckas köpa dom!Timefactors har nya modeller på gång. Tim har fått titta på prototyperna:
Är den moddad?Där var det helg och vad hittade man på posten på vägen hem?
En uppgraderat Vostok!
eller Vonstok Evo II Profesional som den egentligen heter.
Sjukt bra med de nya visarna!
Den där var riktigt mysig.Där var det helg och vad hittade man på posten på vägen hem?
En uppgraderat Vostok!
eller Vonstok Evo II Profesional som den egentligen heter.
Sjukt bra med de nya visarna!
Bara å köpa och testa!Någon som vet om nya Edox är något att ha? Lite sugen på impulsköp, sjukt uttråkad
Har lite för lite pengar för totala chansningarBara å köpa och testa!
Är den moddad?
Grymt trevlig tidvisareÄr du vaken @moggec ? Gopnikfredag, solrosfrön och...stenhårt norskt rödpang som jag fick av världens bästa @MortenH
Klockan vet jag inte riktigt vad det är men den blev ganska festlig och kostade exakt 0:- så det är den väl värd, även om det tog sjukt lång tid att få plexi och allt annat att passa. GMTn funkar som den ska och vridringen går att vrida åt BÅDA håll så ingen dykarsjuka här inte
Äsch, hade ingen användning av den gamla GMT Mastern ändå så det var bara att bygga om... finns inga pengar att hämta i sånt där gammalt skräp du vet.Grymt trevlig tidvisare
Självklart. Never goes out of style. Micro med mesh for bästa effektÄr du vaken @moggec ? Gopnikfredag, solrosfrön och...stenhårt norskt rödpang som jag fick av världens bästa @MortenH
Klockan vet jag inte riktigt vad det är men den blev ganska festlig och kostade exakt 0:- så det är den väl värd (även om det tog sjukt lång tid att få plexi och allt annat att passa). GMTn funkar som den ska och vridringen går att vrida åt BÅDA håll så ingen dykarsjuka här inte
Är du vaken @moggec ? Gopnikfredag, solrosfrön och...stenhårt norskt rödpang som jag fick av världens bästa @MortenH
Klockan vet jag inte riktigt vad det är men den blev ganska festlig och kostade exakt 0:- så det är den väl värd (även om det tog sjukt lång tid att få plexi och allt annat att passa). GMTn funkar som den ska och vridringen går att vrida åt BÅDA håll så ingen dykarsjuka här inte
Ljuvligt stilfulltSjälvklart. Never goes out of style. Micro med mesh for bästa effekt
Veeet, matchande röd och orange fick jag med i alla fall, alltid retar det någonför lite färg...
sjukt cool
Idag började jag med Vonstok på canvas, bytte till Steeldive på och mesh sedan till Vratislava på BoR ❤ bästa kombon!@Von gav du just en "" till ett meshband?? Visste väl att du skulle komma till insikt
Fy fåån vad cool och glasetÄr du vaken @moggec ? Gopnikfredag, solrosfrön och...stenhårt norskt rödpang som jag fick av världens bästa @MortenH
Självklart. Never goes out of style. Micro med mesh for bästa effekt
Glöm inte pälsmössan grabbarLjuvligt stilfullt
Lite OT men tror fasen vi får slå till på flådigare skodon framåt hösten, vem vill inte vara trendig liksom?
Självklart. Så fort solen går ner åker en rejäl björnfetta på!Fy fåån vad cool och glaset
Glöm inte pälsmössan grabbar
@Von gav du just en "" till ett meshband?? Visste väl att du skulle komma till insikt
Vänta nu, jag har ju ett 20mm mesh som borde sitta perfekt på min vonstok. Det måste provas någon dag.Hade jag haft ett 18 mm mesh skulle jag satt det på Vonstoken.
(Och sen skickat en flaska rött för att om möjligt få förlåtelse)