Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och vilken jävla pipa andrea bocelli har! Grymt!Ja äntligen!
Men U2, alltså fan vad B. Inte ens på arenan kan man väll begära iaf (iof kanske riskgrupp)Och vilken jävla pipa andrea bocelli har! Grymt!
Trodde vid första anblicken att du hade en toa utomhusIngen fredagsöl här... dragit på g-shocken och tar en löprunda istället.
Jasså, du har fått napp?”Reykingar drepa” betyder Cigarretter är nyttiga på isländska
Blir inget här ikväll, alla är upptagnaJasså, du har fått napp?
Trodde vid första anblicken att du hade en toa utomhus
Provokatör ut i fingertopparna!Veeet, matchande röd och orange fick jag med i alla fall, alltid retar det någon
Tack snällaste!
Kolla här, en lång (43 minuter) men väldigt ingående jämförelse mellan Ginault och Rolex Submariner.
Det ger dig mer kött på benen när du så ska välja dykare.
Och ja… jag äger själv en Ginault
Lördagsgodis redan på fredag på Island ?!”Reykingar drepa” betyder Cigarretter är nyttiga på isländska
Tack för förtroendet Det var kulSnabbvisit i mikrotråden för att visa upp sommarstekaren.
Made by ingen annan än @KlockTotte himself. Stort tack maestro.
Trevlig helg allihop!
Maila dem så borde det lösa sigJag har nu lyssnat igenom den videon samt ett par till om Ginault. Men det talas om Ocean Rover 2 och det ser jag inte på Ginaults egen sida. Ej heller om keramisk bezel, vilket jag vill ha. Tycker Ginaults sida är lite krånglig. Jag är intresserad av en no date version med rostfritt stålarmband och keramisk bezel.
Tycker sekundvisaren är i kortaste laget eller vad säger du? Trevlig boett det där och sobert och snyggt med den vridringenJag sitter redan och kollar på nya bezels och annat. Men den är ju bra som den är
Säg inte så Det var precis det jag satt och kollade på...Tycker sekundvisaren är i kortaste laget eller vad säger du? Trevlig boett det där och sobert och snyggt med den vridringen
Det finns med både svart och blå keramisk bezelJag har nu lyssnat igenom den videon samt ett par till om Ginault. Men det talas om Ocean Rover 2 och det ser jag inte på Ginaults egen sida. Ej heller om keramisk bezel, vilket jag vill ha. Tycker Ginaults sida är lite krånglig. Jag är intresserad av en no date version med rostfritt stålarmband och keramisk bezel.
Stenhård!
Den är grym! Hade den varit i 40mm boetten så hade jag fortfarande haft kvar min.Vart sugen på denna i många år men aldrig kommit till skott. Nu gjorde jag slag i saken och beställde.
Riktigt schysst pjäs! Grattis till köpetVart sugen på denna i många år men aldrig kommit till skott. Nu gjorde jag slag i saken och beställde.
Squale är jag lite sugen på. Verkar va bra skit och sen finns det oftast en eller två ute på köp & sälj och sånt underlättar....Vart sugen på denna i många år men aldrig kommit till skott. Nu gjorde jag slag i saken och beställde.
Tackar kompis.Riktigt schysst pjäs! Grattis till köpet