• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fotbolls em! Som man har längtat😍
IMG_20210611_204139.jpg

Kolla här, en lång (43 minuter) men väldigt ingående jämförelse mellan Ginault och Rolex Submariner.

Det ger dig mer kött på benen när du så ska välja dykare.
Och ja… jag äger själv en Ginault ❤️

Jag har nu lyssnat igenom den videon samt ett par till om Ginault. Men det talas om Ocean Rover 2 och det ser jag inte på Ginaults egen sida. Ej heller om keramisk bezel, vilket jag vill ha. Tycker Ginaults sida är lite krånglig. Jag är intresserad av en no date version med rostfritt stålarmband och keramisk bezel.

Jag har nu lyssnat igenom den videon samt ett par till om Ginault. Men det talas om Ocean Rover 2 och det ser jag inte på Ginaults egen sida. Ej heller om keramisk bezel, vilket jag vill ha. Tycker Ginaults sida är lite krånglig. Jag är intresserad av en no date version med rostfritt stålarmband och keramisk bezel.
Maila dem så borde det lösa sig :)

Det finns med både svart och blå keramisk bezel 👍🏻

Bilagor

• 8D579DC6-6462-4AD5-86FE-690DF41647F7.jpeg
    8D579DC6-6462-4AD5-86FE-690DF41647F7.jpeg
    620.7 KB · Visningar: 11
Tillbaka
Topp