Å andra sidan kan man lite cyniskt säga att mikromärken inte har råd med dålig PR och går "the extra mile" för att få goda vitsord vilket är förståeligt då ett fåtal negativa kommentarer kan sänka hela verksamheten. CW börjar däremot bli så pass stora att de inte är lika beroende av enskilda kunder längre och man har för länge sen förlorat den där genuina kontakten som man oftast får med mikromärken.Inget annat än att om små mikromärken inte har något problem med att se en klar defekt så bör även en stor aktör som CW kunna göra det enligt mitt tycke, annars hade jag agerat exakt så som jag skrev ovanför. Detta är dock endast min åsikt och det är ju vad @Rawa bad om, just våra åsikter.
Ägarna har väl troligtvis ingen inblandning alls i den dagliga verksamheten och det blir lätt lite stelare och striktare när någon kundtjänstmedarbetare ska besvara reklamationsärenden enligt formulär 1A som någon styrelse har utformat. Nu har jag aldrig varit i kontakt med just CW men jag tycker att samma symtom verkar drabba i stort sett alla märken som börjat smått men så småningom blivit lite för stora för deras eget (eller rättare sagt kundernas) bästa.
Senast ändrad: