LennyK
Silver
Ska bli galet spännande att få ett utlåtande sen!1162 dagar från order till leverans! Har tom hunnit få ett barn till under väntetiden
https://www.mkiiwatches.com/categor...-built-watches-aka-what-the-hll-takes-so-long
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska bli galet spännande att få ett utlåtande sen!1162 dagar från order till leverans! Har tom hunnit få ett barn till under väntetiden
https://www.mkiiwatches.com/categor...-built-watches-aka-what-the-hll-takes-so-long
1162 dagar från order till leverans! Har tom hunnit få ett barn till under väntetiden
Tack så mycket! Sjukt drygt, vet precis hur det känns. Skulle kunna vara så, paketen får ju oftast ett nytt Kolli-ID om det är så att Postnord får tag på dem. Kolla med USPS om de vet något.Himla fina bilder!
Väntar fortfarande på min den anlände utrikes i Florida förra söndagen, sedan dess inget nytt från USPS. Kan det vara så att den är i Sverige och väntar in PostNords superfina process?!
Får alltid minnen från min tid som FN-soldat i Libanon när jag ser en Aqualand. Aqualand runt armen, 8-delars pusselring på valfritt finger och en Buck fällkniv i bältet var nog standardutrustning för ca 75% av alla svenska FN-soldater. Tillägg till standard var en guldyxa i guldkedja runt halsen. För mig var det check i boxen på samtliga förutom att jag hade en Gerber fällkniv istället för Buck...Två nya dök upp idag. Först ut en aqualand reissue. Ägt nu ganska många genom åren, senast en förra sommaren. Klassiker som är jäkligt stabil och hyfsat rolig
Sedan en Geckota S-01 som kom i byte mot min Padi. Första intryck är att det är en ganska blingig klocka helt olik mina andra mer tooldivers. Känns lite breitling i sin stil. Älskar de stora visarna! Storleksmässigt dock rätt missvisade bild ser jag Ska leka runt med lite band men just nu på nato...
Båda nog bra sommarbeaters. Återstår se om de stannar dit bara
Geckotan är riktigt bra. Den växer i mina ögon, har du länk till den också?Två nya dök upp idag. Först ut en aqualand reissue. Ägt nu ganska många genom åren, senast en förra sommaren. Klassiker som är jäkligt stabil och hyfsat rolig
Sedan en Geckota S-01 som kom i byte mot min Padi. Första intryck är att det är en ganska blingig klocka helt olik mina andra mer tooldivers. Känns lite breitling i sin stil. Älskar de stora visarna! Storleksmässigt dock rätt missvisade bild ser jag Ska leka runt med lite band men just nu på nato...
Båda nog bra sommarbeaters. Återstår se om de stannar dit bara
Geckotan är riktigt bra. Den växer i mina ögon, har du länk till den också?
Har skrivit det i denna tråden förr, men jag får väl upprepa mig. Geckota gör attraktiva klockor, men jag har vansinnigt svårt för loggan tyvärr. Själva namnet har jag egentligen inga problem med, men designen på loggan tilltalar inte alls. Dagens i-landspproblem...Geckotan är riktigt bra. Den växer i mina ögon, har du länk till den också?
Hoppas inte du råkat ut för det.Himla fina bilder!
Väntar fortfarande på min den anlände utrikes i Florida förra söndagen, sedan dess inget nytt från USPS. Kan det vara så att den är i Sverige och väntar in PostNords superfina process?!
Östgötsk sa Bull.Har skrivit det i denna tråden förr, men jag får väl upprepa mig. Geckota gör attraktiva klockor, men jag har vansinnigt svårt för loggan tyvärr. Själva namnet har jag egentligen inga problem med, men designen på loggan tilltalar inte alls. Dagens i-landspproblem...
Tråden verkar f.ö. vara lite "Östergötland corner" i nuläget...
Västra Götaland represent!Har skrivit det i denna tråden förr, men jag får väl upprepa mig. Geckota gör attraktiva klockor, men jag har vansinnigt svårt för loggan tyvärr. Själva namnet har jag egentligen inga problem med, men designen på loggan tilltalar inte alls. Dagens i-landspproblem...
Samma här!Västra Götaland represent!
Hoppas inte du råkat ut för det.
Har ett paket från australien som landade i Sverige hos postnord den 10 mars (skickad den 4) och nu verkar den vara försvunnen, kom aldrig till intullning. De får nån vecka till att leta på. Polisanmälan för stöld? Det där bolaget får nog gärna gå i konken så nån som förstår transporter, marknad och kunder kan ta över.
Hoppas inte du råkat ut för det.
Har ett paket från australien som landade i Sverige hos postnord den 10 mars (skickad den 4) och nu verkar den vara försvunnen, kom aldrig till intullning. De får nån vecka till att leta på. Polisanmälan för stöld? Det där bolaget får nog gärna gå i konken så nån som förstår transporter, marknad och kunder kan ta över.
Du kan ju även köpa annan bezel om du vill variera ännu mer, finns här: https://www.watchgecko.com/geckota-s-01-replacement-bezel.phpNäe, tänkte kolla om den finns på sidan. Har dock både mesh och gummi att testa innan. Tror den passar på det mesta
Jag har inget emot loggan alls, då är det snarare namnet jag tycker låter lite underligtHar skrivit det i denna tråden förr, men jag får väl upprepa mig. Geckota gör attraktiva klockor, men jag har vansinnigt svårt för loggan tyvärr. Själva namnet har jag egentligen inga problem med, men designen på loggan tilltalar inte alls. Dagens i-landspproblem...
Min var skickad express!!! Det är en . Den kommer väl aldrig fram anar jag...Förresten, vad är det för något spännande?
Har beställt ett vintage orginalbandet också. Gillar inte när det är breddat utöver bandhornen!Måste joina med en unboxing
Snyggt! Jag har alltid velat testa en Damasko, men aldrig kommit till skott!Måste joina med en unboxing
Watch Gecko t.ex.Lurar på om jag ska beställa en Geckota inför sommaren! Vart har ni beställt ifrån? Såg att man kunde beställa bla D-02 på royalstraps.
Jag beställde min från watchgeckoLurar på om jag ska beställa en Geckota inför sommaren! Vart har ni beställt ifrån? Såg att man kunde beställa bla D-02 på royalstraps.
Så snygg! Kan inte bestämma mig för om jag ska beställa den eller den svarta tack för tipset!Jag beställde min från watchgecko
Skönt att det löste sig men helt ärligt så kunde jag inte tänka mig annat, det var ju en klar defekt på en helt ny klocka. Valde du att byta mot en likvärdig eller returnera?Liten uppdatering kring mitt ärende med CW ang. returen pga felet på timvisaren.
De accepterade allt direkt och gav oss allt vi behöver för att göra returen efter att vi gett dem klockans serienummer.
Ha en trevlig tisdag!
Skulle man kunna få se en caseback bild på den med?Jag beställde min från watchgecko
Inte jag heller... Har varit sugen i typ 6-7 årSnyggt! Jag har alltid velat testa en Damasko, men aldrig kommit till skott!
Du kan ju även köpa annan bezel om du vill variera ännu mer, finns här: https://www.watchgecko.com/geckota-s-01-replacement-bezel.php
Jag tycker denna kombo är fantastisk!
Jag har inget emot loggan alls, då är det snarare namnet jag tycker låter lite underligt
Edit: Prova att läsa namnet på Östgötska