Självklart!Skulle man kunna få se en caseback bild på den med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Självklart!Skulle man kunna få se en caseback bild på den med?
Väldigt fina!Tänkte faktiskt nog beställa en stålbezel, såg de var billiga Länken ser trevlig ut med!
Funkar som sagt med Royalstraps med.Lurar på om jag ska beställa en Geckota inför sommaren! Vart har ni beställt ifrån? Såg att man kunde beställa bla D-02 på royalstraps.
Mycket bra på mesh.
Richard LeGrand? Ska ju va bra grejer. Annars kan jag personligen rekommendera Aquatico watches.Tips på lite billigare dykare? Gillar Ventus Northstar men stör mig mycket på logon, gillar inte den.
Tips på lite billigare dykare? Gillar Ventus Northstar men stör mig mycket på logon, gillar inte den.
Tråden verkar f.ö. vara lite "Östergötland corner" i nuläget...
Köp en Vostok Amphibian.. Världens coolaste klockmärke! Kostar typ 600-700 och sen kan man modda den som man vill. Kolla meranom.com eller ebay.Tips på lite billigare dykare? Gillar Ventus Northstar men stör mig mycket på logon, gillar inte den.
Tack för tipsen. RL gillade jag inte men Aquatico hade några snygga. Ska fundera på att avboka Ventus Northstar nu.Richard LeGrand? Ska ju va bra grejer. Annars kan jag personligen rekommendera Aquatico watches.
Jo de känner jag tillKöp en Vostok Amphibian.. Världens coolaste klockmärke! Kostar typ 600-700 och sen kan man modda den som man vill. Kolla meranom.com eller ebay.
Edit: Googla Vostok Amphibian mod för inspiration.
Kanske inte jätte mycket ” billigare alternativ ” men en klocka som jag tror är grymt bra. https://klocksnack.se/threads/borealis-adraga-bronze.110007/Lite för mycket homage-känsla bara. Tips på andra i brons/mässing?
Inte min kopp té tyvärrKanske inte jätte mycket ” billigare alternativ ” men en klocka som jag tror är grymt bra. https://klocksnack.se/threads/borealis-adraga-bronze.110007/
Obris Morgan Nautilus?Lite för mycket homage-känsla bara. Tips på andra i brons/mässing?
Inte heller min smak men rätt ok. Aja ska börja hänga mer i denna tråd. Inte kikat så mycket på mikromärken innan.Obris Morgan Nautilus?
Välkommen! Finns hur mycket skoj som helst Även om en hel del är homagerInte heller min smak men rätt ok. Aja ska börja hänga mer i denna tråd. Inte kikat så mycket på mikromärken innan.
Samtliga nedan kostar mellan 3000-5000krInte heller min smak men rätt ok. Aja ska börja hänga mer i denna tråd. Inte kikat så mycket på mikromärken innan.
Tusen tack Jäkla synd att Zelos är slutsåld. Den gillade jag nog mest.Samtliga nedan kostar mellan 3000-5000kr
Armida A8 (Mässing)
Zelos Mako 500M Bronze diver
Ergon Maelstroem (Brons)
Tsao Torsk Diver (stål eller brons)
Boldr Odyssey (Brons)
Heroic 18 Diver Legend Bronze
Det är en väldigt trevlig klocka! Välbyggd!Tusen tack Jäkla synd att Zelos är slutsåld. Den gillade jag nog mest.
Dyker upp titt som tätt på K&S här Både stål och bronsversionen.Tusen tack Jäkla synd att Zelos är slutsåld. Den gillade jag nog mest.
Måste passa på o hylla killar som dig. Kolla bara vilket "litet tips" du knåpade ihop för att någon frågade om en bra bronsdykare. Snubbar som du gör det sjukt enkelt för oss andra o få koll på utbudet. Big ups!Samtliga nedan kostar mellan 3000-5000kr
Armida A8 (Mässing)
Zelos Mako 500M Bronze diver
Ergon Maelstroem (Brons)
Tsao Torsk Diver (stål eller brons)
Boldr Odyssey (Brons)
Heroic 18 Diver Legend Bronze
Håller med @Ekberget, riktigt snyggt jobbat @M26! Det är sånt som gör det här forumet så sjukt bra.Måste passa på o hylla killar som dig. Kolla bara vilket "litet tips" du knåpade ihop för att någon frågade om en bra bronsdykare. Snubbar som du gör det sjukt enkelt för oss andra o få koll på utbudet. Big ups!
Måste passa på o hylla killar som dig. Kolla bara vilket "litet tips" du knåpade ihop för att någon frågade om en bra bronsdykare. Snubbar som du gör det sjukt enkelt för oss andra o få koll på utbudet. Big ups!
Tack snälla Mikrovärlden är en uppsjö av fantastiska armbandsur som är omöjlig att hålla reda på själv, speciellt om man precis funnit den så kan jag hjälpa en person med att hitta rätt då är det alla gånger värt det för mig
Tusen tack Jäkla synd att Zelos är slutsåld. Den gillade jag nog mest.
Det gör det Tack för tipsen. Fasen vad alla var trevliga i den här trådenZelos finns nog inne på lager hos Seriouswatches.com
Fördelen är att det skickas från Europa. Dessutom är det sjukt trevligt att handla från SW. En av de bästa upplevelser jag har varit med om