• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Skulle man kunna få se en caseback bild på den med? :)
Självklart!
20190402_153109.jpg

Richard LeGrand? Ska ju va bra grejer. Annars kan jag personligen rekommendera Aquatico watches.
Tack för tipsen. RL gillade jag inte men Aquatico hade några snygga. Ska fundera på att avboka Ventus Northstar nu.

Köp en Vostok Amphibian.. Världens coolaste klockmärke! Kostar typ 600-700 och sen kan man modda den som man vill. Kolla meranom.com eller ebay.

Edit: Googla Vostok Amphibian mod för inspiration.
Jo de känner jag till :)

Nä fan avbokade Ventus nu. Tycker loggan förstör för mycket :( Annars är allt annat riktigt bra. Nu är jag sugen på en Aquatico bronze star.

Senast ändrad:
  • Like
Reactions: C.C
Samtliga nedan kostar mellan 3000-5000kr

Armida A8 (Mässing)
ARMIDA A8 300M Diver BRASS 01.jpg

Zelos Mako 500M Bronze diver
Zelos_Mako_1.jpg

Ergon Maelstroem (Brons)
Green-Mood-_2018-12-25_-Elshan-Ergon-Maelstrom--43383LR_2048x.jpg

Tsao Torsk Diver (stål eller brons)
53660780_1515068965295575_8874712553180102656_o.jpg

Boldr Odyssey (Brons)
Bronze-blue-7.jpg

Heroic 18 Diver Legend Bronze
s-l1000.jpg
Måste passa på o hylla killar som dig. Kolla bara vilket "litet tips" du knåpade ihop för att någon frågade om en bra bronsdykare. Snubbar som du gör det sjukt enkelt för oss andra o få koll på utbudet. Big ups!

Måste passa på o hylla killar som dig. Kolla bara vilket "litet tips" du knåpade ihop för att någon frågade om en bra bronsdykare. Snubbar som du gör det sjukt enkelt för oss andra o få koll på utbudet. Big ups!
Håller med @Ekberget, riktigt snyggt jobbat @M26! Det är sånt som gör det här forumet så sjukt bra. :)

By the way, jag tar en av varje tack!:D

Håller med @Ekberget, riktigt snyggt jobbat @M26! Det är sånt som gör det här forumet så sjukt bra. :)

By the way, jag tar en av varje tack!:D
Tack snälla :) Mikrovärlden är en uppsjö av fantastiska armbandsur som är omöjlig att hålla reda på själv, speciellt om man precis funnit den så kan jag hjälpa en person med att hitta rätt då är det alla gånger värt det för mig :D

Tillbaka
Topp