Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan äääääääär sugen på Warden.Byteslördag!
Bytes helst mot pengar
Blev det inställt förra året? Jag skulle se ett program på CMore och tänkte "HAHA! Vilka idioter som skrivit fel!" när det stod EM 2020 men man kanske behöll årtalet även fast det flyttades fram ett år?Fotbolls em! Som man har längtat
Aj, aj, det var inte snällt! Komma här och inge falska förhoppningarIdag är det lördag. Då är det #Byteslördag som sig bör i tråden.
Hur som helst så har jag min Pepsi idag, och den ska ju inte bytas bort.
Grattis, den är riktigt, riktigt bra, bara för stor för min sparrisarm..Vart sugen på denna i många år men aldrig kommit till skott. Nu gjorde jag slag i saken och beställde.
Plus 1 på den.Den är grym! Hade den varit i 40mm boetten så hade jag fortfarande haft kvar min.
Hoppla, hakavtryck i skrivbordet där först, tills man läste resten under bilden... Nog några som fick upp hoppet där en stund..Idag är det lördag. Då är det #Byteslördag som sig bör i tråden.
Vart sugen på denna i många år men aldrig kommit till skott. Nu gjorde jag slag i saken och beställde.
Tror det är 1545 dock 21mm lug.Är det 1545 boett på den där?
Finns det jubilee-länk som passar?
Stämmer fintBlev det inställt förra året? Jag skulle se ett program på CMore och tänkte "HAHA! Vilka idioter som skrivit fel!" när det stod EM 2020 men man kanske behöll årtalet även fast det flyttades fram ett år?
Aj, aj, det var inte snällt! Komma här och inge falska förhoppningar
Idag är det lördag. Då är det #Byteslördag som sig bör i tråden.
Byteslördag säger ni? Någon som har något att byta mot dessa?
Tisell pilot 40mm, watch only på välanvänt nitat band från Stowa.
Monchard Trenchhunter.
40mmstorlek på tisell?
Jesus var väl att ta i, Gud kanske?Tack vara Jesus från Floda lever denna igen.
Död 2015, återuppstånden 2021-06-09
(Vostok = #orkaställadatum)
Om Seikon har en AM tavla så är det väl en kopia du försöker sälja? Eftersom det står Seiko på tavlan och det inte är Seiko som tillverkat tavlan.Byteslördag!
Min kalas grymma Ph500, 1vecka gammal finns för förfogande emot Swish ( med rabatt för tråden ) alternativt ett billigare inbyte!
Min 6309a med AM tavla finns också, kan sälja den riktigt billigt. Ska dessutom vara servad enligt förra ägaren.
Finns även 2st 19mm läder från Barton till förfogande!
Helt riktigt. Tänkte inte så långt! Borttaget - tack för påpekandet.Om Seikon har en AM tavla så är det väl en kopia du försöker sälja? Eftersom det står Seiko på tavlan och det inte är Seiko som tillverkat tavlan.
Oj, gomorron, välkommen till tråden!Om Seikon har en AM tavla så är det väl en kopia du försöker sälja? Eftersom det står Seiko på tavlan och det inte är Seiko som tillverkat tavlan.
Tavla som INTE är tillverkad av Seiko och det står Seiko på tavlan är kopia. Men om du och andra i tråden säljer kopior så går jag gladeligen ut ur tråden.Oj, gomorron, välkommen till tråden!
Med den där inställningen blir du inte långlivad här inne
Ha de!
Tavla som INTE är tillverkad av Seiko och det står Seiko på tavlan är kopia. Men om du och andra i tråden säljer kopior så går jag gladeligen ut ur tråden.
Det står ju AM-tavla klart och tydligt. Hej på dig förresten konstapel plast....vilken entréTavla som INTE är tillverkad av Seiko och det står Seiko på tavlan är kopia. Men om du och andra i tråden säljer kopior så går jag gladeligen ut ur tråden.
Fast å andra sidan är det ju tydliga regler på KS att exempelvis en sådan klocka inte hör hemma här. Det blir således en kopia och inget mer med det. Den där inställningen gynnar ingen. Han har ju rätt i sak och @Jeser90 tog bort den.Oj, gomorron, välkommen till tråden!
Med den där inställningen blir du inte långlivad här inne
Ha de!
Tavlan är INTE tillverkad av Seiko och därför ska det ej stå Seiko på tavlan. Det är skillnad mellan kopia och eftermarknad. Ni kan inte påstå att jag har fel?!Skärp dej din lilla fjant.
Är väl en jävla skillnad på en kopierad klocka och om en gammal sliten tavla är utbytt om man även tydligt skriver det i texten.
Tavlan är INTE tillverkad av Seiko och därför ska det ej stå Seiko på tavlan. Det är skillnad mellan kopia och eftermarknad.