• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Sålt en Tonfisk sen förra lördagen men Heimdallr monstret kan få byta plats med en riktigt frän moddad Vostok lr åt annat. Känner att jag ör på sånt humör att jag antagligen kan luras att lägga mellan på nåt rätt klocka.
IMG_20210511_183603_978.jpg

Fotbolls em! Som man har längtat😍
IMG_20210611_204139.jpg
Blev det inställt förra året? Jag skulle se ett program på CMore och tänkte "HAHA! Vilka idioter som skrivit fel!" när det stod EM 2020 men man kanske behöll årtalet även fast det flyttades fram ett år? 😂
Idag är det lördag. Då är det #Byteslördag som sig bör i tråden.

BuYtiUs.jpg

Hur som helst så har jag min Pepsi idag, och den ska ju inte bytas bort.
Aj, aj, det var inte snällt! Komma här och inge falska förhoppningar 😅

Blev det inställt förra året? Jag skulle se ett program på CMore och tänkte "HAHA! Vilka idioter som skrivit fel!" när det stod EM 2020 men man kanske behöll årtalet även fast det flyttades fram ett år? 😂

Aj, aj, det var inte snällt! Komma här och inge falska förhoppningar 😅
Stämmer fint👍😀

Denna kan bytas...
Helm Vanuatu full-set i mkt bra skick.
Kommer på originallänken med Helms bättre spänne med snabbjustering.
20210612_110203.jpg

20210612_110151.jpg

20210612_110222.jpg

Mest intresserad av blå dykare +42mm men billigare quartzbeater skulle kunna vara bra också...

Edit, swish funkar bra också 😀

Byteslördag!
Min kalas grymma Ph500, 1vecka gammal finns för förfogande emot Swish ( med rabatt för tråden ) alternativt ett billigare inbyte!
90B39C20-9FCD-4AA4-ADC6-8DD636332534.jpeg

Min 6309a med AM tavla finns också, kan sälja den riktigt billigt. Ska dessutom vara servad enligt förra ägaren.

Finns även 2st 19mm läder från Barton till förfogande!
84D37A8B-6317-4AD1-845D-5E9F1BBFA597.jpeg
12E71164-3AA4-4D31-83C5-21285A7C8C74.jpeg
Om Seikon har en AM tavla så är det väl en kopia du försöker sälja? Eftersom det står Seiko på tavlan och det inte är Seiko som tillverkat tavlan.

• Like
Reactions: Jox
Oj, gomorron, välkommen till tråden!
Med den där inställningen blir du inte långlivad här inne 😮
Ha de!
Fast å andra sidan är det ju tydliga regler på KS att exempelvis en sådan klocka inte hör hemma här. Det blir således en kopia och inget mer med det. Den där inställningen gynnar ingen. Han har ju rätt i sak och @Jeser90 tog bort den.

Tillbaka
Topp